انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه و مزایای آن - پرده راد

انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه و مزایای آن

مقدمه:

استفاده از پرده زبرا برای آشپزخانه می تواند فضای شیک، زیبا و مدرنی را در آشپزخانه بوجود آورده و با مزایای زیادی که دارد رضایت شما را کاملاً جلب نماید.

برای اینکه با خصوصیات و ویژگی های این نوع پرده ها بیشتر آشنا شوید، بهتر است که این پست را مطالعه نمایید تا با آگاهی بیشتری نسبت به خرید آن اقدام کنید.

آشنایی با ویژگی های پرده زبرا برای آشپزخانه

آشپزخانه های امروزی اغلب به صورت اُپن طراحی و ساخته می شوند و حتی بخاطر فضای کم و کوچک خانه ها، آشپزخانه ها با محیط پذیرایی و نشیمن تقریباً یکی شده اند! و از این رو اغلب به محیط پذیرایی و نشیمن مشرف بوده و دید زیادی دارند.

پس انتخاب مناسب و صحیح پرده، نوع و رنگ آن، نقش بسیار مهمی در زیبایی، جذابیت و دلنشین بودن محیط بازی خواهد کرد.

انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه و مزایای آن - پرده راد

تنظیم و کنترل مناسب نور

اینگونه پرده ها این امکان را برای شما فراهم می کنند که نور محیط را در حالت کاملاً روشن، تاریک و نیمه تاریک قرار دهید و حتی در حالت بسته پرده هم، نور تا حدود 50 درصد از آن عبور خواهد کرد.

با کمک این پرده ها می توانید نور را بخوبی کنترل و آنگونه که می خواهید تنظیم کنید.

تنوع در طرح و رنگ

یکی از مسائل بسیار مهم در گزینش پرده، گستردگی در داشتن طرح و رنگ های متفاوت در پرده است، که دست شما را در انتخاب باز گذاشته، بصورتی که قادر خواهید بود حتی با تمام سختگیری که دارید و به راحتی، متناسب با سبک دکوراسیون خود، کلاسیک یا مدرن، پرده زبرا برای آشپزخانه خود را، بیابید.

البته برخی از انواع پرده های زبرا که اتوماتیک هستند و دارای  موتور ساده ای برای باز و بسته کردن و تنظیم می باشند، این امکان را بوجود می آورند، که با استفاده از ریموت، آن ها را از راه دور هم کنترل کنید.

انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه و مزایای آن - پرده راد

شست و شو و نگهداری آسان

برای از بین بردن گرد و غبار از روی پرده زبرا، می توانید از قسمت مخصوص جاروبرقی که برای همین منظور در نظر گرفته شده است، کمک بگیرید و یا بوسیله یک پارچه نمدار و کمی مرطوب، گرد و غبار را از روی پرده بزدایید.

چه پرده زبرا برای آشپزخانه و چه برای مکان های دیگر استفاده شوند، به راحتی قابل شست و شو و نظافت هستند و برای از بین بردن لکه و چربی می توانید، قسمت لکه شده پرده را در آب و مواد شویند قرار دهید و بعد آن را بشویید و یا اگر لازم شد، تمامی پرده را به همین روش بشویید، بدون اینکه پارچه پرده دچار تغییر رنگ و تغییر شکل و آسیب شود.

متناسب با هر نوع آب و هوا

از پرده زبرا در همه مناطق آب و هوایی می توان استفاده کرده و آن را متناسب با هر شرایط آب و هوایی تنظیم کرد، در مناطق گرم با مسدود کردن قسمت های توری و تابش نور کم، فضا را خنک نگه داشته و در مناطق سرد با قرار دادن پرده در قسمت بیشترین تابش نور، گرما را بیشتر حس خواهیم کرد.

ضمن اینکه اینگونه پرده ها کاربرد بالایی دارند و در هر فضایی اعم از قسمت های مختلف منازل، ادارات، شرکت ها، مدارس، هتل ها و … می توان آن ها را بکار گرفت.

انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه و مزایای آن - پرده راد

حفاظت از حریم شخصی و خصوصی

یکی از اهداف مهم در استفاده از پرده ها، ایجاد و حفظ حریم شخصی و خصوصی افراد است که به سادگی و به سهولت با کاربرد این پرده ها امکان پذیر است.

شما می توانید با انتخاب پرده زبرا برای آشپزخانه در مواقع ضروری، آن را باز و یا تماماً جمع نموده و از تماشای مناظر و فضای بیرون لذت برده و یا از تابش نور خورشید استفاده کنید.

در اوقاتی هم که این مقدار نور را لازم ندارید، می توانید دید به بیرون را کاملاً مسدود کرده و فضایی شخصی و خصوصی را برای خود و افراد خانواده با کمک این پرده ها فراهم کنید.

دیگر مزایای این نوع پرده ها را برای کاربرد در آشپزخانه می توانید در مطلب بعدی مطالعه کنید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *