بهترین مدل پرده اداری و خصوصیات لازم برای آن - پرده راد

بهترین مدل پرده اداری و خصوصیات لازم برای آن

مقدمه:

انتخاب بهترین مدل پرده اداری متناسب با محیط و رنگ بندی فضا، بسیار مهم است و می تواند تأثیر بسیار شگرفی چه به لحاظ بصری و چه به سبب روحی و روانی در تک تک کارکنان داشته باشد.

اهمیت این مسئله به این دلیل است که پرده ها بخش بزرگی از فضای پیرامون ما و یا بهتر بگوییم فضای روبروی ما را در برمی گیرند، که پیوسته در جلوی دید و نگاه ما قرار دارند و از این جهت می توانند موثرتر از آنچه باشند که فکر می کنید.

لذا اگر می خواهید مناسب ترین و شکیل ترین پرده ها را در فضای اداری و دفاتر کاری خود داشته باشید، می توانید با دریافت مشاوره و همفکری از سوی همکاران و کارشناسان ما در پرده راد، به این مهم با فضایی زیبا و ایده آل در اتاق کار و محیط کاری خود دست یابید.

بهترین مدل پرده اداری و خصوصیات لازم برای آن - پرده راد

ویژگی های بهترین مدل پرده اداری:

امروزه پرده های اداری انواع بسیار مختلف و گوناگونی دارند، که به واقع در هنگام انتخاب و خرید آن ها گیج و سردرگم شده و نمی دانیم که کدامیک را، می بایست با توجه به ویژگی های خاصی که دارند، برگزینیم.

اما در حالت عادی باید ویژگی ها و خصوصیاتی را برای پرده های اداری مد نظر داشته باشید و با دقت در جمیع شرایطی که دارید، آن ها را انتخاب کنید.

که برخی از این فاکتورها بطور فهرست وار شامل موارد زیر خواهند بود:

  • ایجاد زیبایی و جذابیت بیشتر در محیط
  • میزان عبور دهی و کنترل نور
  • امکان سایه و روشن شدن پرده
  • طرح و رنگ مناسب
  • جنس، دوام و ماندگاری
  • مدل و طرح پرده
  • نصب آسان و ساده
  • شستشو و نظافت راحت پرده ها
  • هماهنگی و همخوانی پرده ها با طراحی و دکوراسیون داخلی

و… .

بهترین مدل پرده اداری و خصوصیات لازم برای آن - پرده راد

  • کنترل میزان نور

همه مواردی که برشمردیم می توانند در جای خود مهم و تأثیرگذار باشند، ولی شاید بتوان گفت میزان تنظیم و کنترل نور پرده ها در بین این فاکتورها از اهمیت ویژه و بیشتری برخوردار است، چرا که در یک فضای کاری و اداری که همه افراد مشغول به کار و فعالیت هستند، انتخاب بهترین مدل پرده اداری و فراهم کردن نور مناسب که مانع از انجام فعالیت روزانه نشده و ایجاد خستگی زود هنگام نکند، می تواند راندمان کاری و بازده بسیار خوب و مناسبی را به همراه داشته باشد.

پس اگر اتاق کار و محیط کاری شما از نور زیاد و روشنایی فراونی برخوردار است که مانع از انجام کار خواهد شد، پیشنهاد می کنیم که از پرده هایی استفاده کنید که بخوبی قادرند نور را کنترل کنند و امکان استفاده راحت تر از وسایلی مانند کامپیوتر و صفحه مانیتور را فراهم آورند.

کنترل نور توسط پرده ها، علاوه بر اینکه می تواند در دمای محیط مؤثر باشد قادر است در مصرف انرژی هم نقش مهمی را بازی کرده و هزینه ها را به حداقل ممکن کاهش دهد و از سویی دیگر این نور مناسب در کنترل و نگهداری تأسیسات و وسایل هم اثر مثبت خود را خواهد داشت.

بهترین مدل پرده اداری و خصوصیات لازم برای آن - پرده راد

  • مدل پرده

پرده های اداری علاوه بر کنترل میزان نور و امکان سایه روشن شدن، می بایست برای بالا بردن راندمان و بازده کاری و حفظ روحیه و آرامش کارکنان هم بتوانند شرایط لازم را جهت ارتباط مناسب بصری فراهم آورند و بدین لحاظ هم دارای مدل و فرم مناسبی باشند.

برای انتخاب بهترین مدل پرده اداری و شکیل ترین آن ها می توان انواع پرده های زبرا، شید رول، کرکره ای، پنل تراک، لوردراپه، پلیسه، کرکره ای چوبی و… را توصیه کرد، که اگر هر کدام در جای مناسب خود و متناسب با دکوراسیون تهیه شوند، می توانند بسیار کارا، زیبا، چشم نواز و تأثیرگذار باشند.

بهترین مدل پرده اداری و خصوصیات لازم برای آن - پرده راد

  • انتخاب رنگ

در یک محیط اداری طرح و رنگ پرده ها هم می تواند بشدت تعیین کننده باشد و فضا را تحت تأثیر خود قرار دهد، در این صورت اگر فضای بزرگی را در اختیار دارید و می خواهید فضای متفاوتی را تجربه کنید و رنگ ها تأثیرگذاری بیشتری داشته باشند و در نهایت فرد ریسک پذیری هم هستید! می توانید متناسب با دکوراسیون و فضا از رنگ های تند و خاص برای اتاق کار خود استفاده کنید، که شامل رنگ های زرد، نارنجی، آبی، بنفش و… خواهند بود.

در غیر این صورت، اگر می خواهید فضایی ملایم و عادی را در فضای کاری خود حاکم کنید، می توانید از رنگ های آرام بخش و ساده تری مانند کرمی، فیروزه ای، نسکافه ای، شکلاتی، سبز ملایم و… و متناسب با رنگ های  موجود در دکوراسیون برای محیط کار خود استفاده کنید.

اگر هم در نظر دارید کلاً تأثیر پرده ها را در فضای کاری خود کم کنید و با سایر فاکتورها و اِلِمان های دکوراسیون، رنگ را به فضای خود اضافه کنید، باید از پرده هایی با طرح ساده تر و با رنگ های خنثی مانند طوسی، خاکستری، سفید و…استفاده کنید تا پرده ها آنقدرها به چشم نیایند.

به هر صورت برگزیدن و استفاده از بهترین مدل پرده اداری می تواند انرژی مضاعفی را برای یک روز کاری خوب و بانشاط برای کارکنان فراهم آورد.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *