زمان تعویض پرده های اداری چه موقع فرا می رسد؟ - پرده راد

زمان تعویض پرده های اداری چه موقع فرا می رسد؟

مقدمه:

گاهی اوقات تعویض پرده های اداری بسیار ضروری و واجب به نظر می رسند، زیرا که پرده ها قسمتی بسیار مهم از یک دفتر کاری و یا شرکت تجاری به شمار می روند و اولین بخشی هستند که با ورود مراجعه کنندگان و کارمندان به چشم می آیند.

پس از این رو لازم است تا نظر ویژه ای به آن ها داشته باشیم و با دقت بیشتری آن ها را گزینش کرده و پس از سال ها استفاده ی درست و بهینه از پرده ها، در مورد تعویض و جایگزینی به موقع آن ها اقدام کنیم.

در این مطلب نکاتی را در مورد نشانه ها و زمان تعویض پرده های اداری بیان خواهیم کرد، که امیدواریم در این زمینه هم به شما کمک مؤثری بکنند.

زمان تعویض پرده های اداری چه موقع فرا می رسد؟ - پرده راد

بررسی زمان تعویض پرده های اداری

همانطور که می دانید امروزه به مسائل و اثرات روانی محیط و دکوراسیون و رنگ هایی که انتخاب می کنید، در روانشناسی کار و حرفه بسیار اهمیت داده می شود و می توان گفت که پرده ها، جزو بسیار مهمی از این دکوراسیون و تأثیرگذاری آن هستند.

این مسئله را ساده نگیرید و ساده اندیشانه از آن عبور نکنید، چرا که بستن خیلی از قراردادها و سفارش های کاری و جلب مشتری،! به نما و ظاهر دفتر و شرکت شما بستگی دارد و شما با ارائه یک محیط گرم، جذاب، دلپذیر، صمیمی و کلاً فضایی که در ابتدا سبب آرامش روانی شود، به موفقیت های بیشتری دست خواهید یافت و پرده ها یکی از اجزاء مهم این نمای ظاهری هستند که می توانند مثبت و یا منفی عمل کنند.

گاهی اوقات پرده هایی را در گذشته انتخاب و تهیه کرده اید، که  در حال حاضر متناسب با محیط، نوع کار و همین طور سلیقه شما نیست و آنچه که از آن انتظار داشته اید برآورده نشده و یا کارایی لازم خود را از دست داده اند، پس لازم است تا آن ها را تعویض کنید.

می خواهیم بدانیم که چه موقع زمان تغییر و یا تعویض پرده های اداری فرا رسیده است و چه عواملی به غیر از سلیقه ما، می تواند سبب تعویض آن ها باشد.

زمان تعویض پرده های اداری چه موقع فرا می رسد؟ - پرده راد

برخی از این موارد عبارتند از:

اگر پرده ها بیش از حد خسته کننده و تکراری به نظر می رسند.

اگر پرده ها کلاً با محیط اداری و کاری مطابقت ندارند و بیشتر مناسب استفاده در جاهای مختلف منازل شخصی هستند.

اگر رنگ و مدل پرده های انتخابی متناسب با سبک دکوراسیون و رنگ های بکار رفته در آن نیست و محیط را به شکلی منفی به شدت تحت تأثیر خود قرار می دهد.

اگر پرده ها خیلی قدیمی شده و از مُد رفته اند و یا رنگ و روی آن ها از بین رفته است.

اگر اندازه پرده ها متناسب با درب و یا پنجره نیست و شکل نامناسبی را برای آن بوجود آورده است، زیرا گاهی اوقات در اثر جابجایی از همان پرده های دفتر قبلی برای محل جدید استفاده می شود که اغلب اندازه و متناسب نبوده و شکل نامناسبی را در ظاهر دفتر کار ایجاد می کند.

در این صورت دو راه برای بهتر شدن نمای ظاهری دفتر کاری خود پیش رو دارید، یا اینکه با یک خیاط ماهر در این زمینه گفتگو کرده و اگر راه حلی برای آن وجود دارد از آن استفاده کنید، یا بطور کلی به تعویض پرده های اداری خود اقدام کنید، تا پرده ها با پنجره ها به لحاظ اندازه هماهنگ شوند.

پرده هایی که اجزاء و قسمت های مختلف آن تاب خورده و خمیده شده و از شکل اولیه خود خارج شده اند.

پرده هایی که در اثر استفاده و خرابی زیاد دیگر باز و بسته نمی شوند و حالت اصلی و اولیه خود را از دست داده اند، مانند پرده های کرکره ای که ممکن است برخی از پنل های آن دچار این مشکل شده باشند و قابل تعمیر هم نباشند.

زمان تعویض پرده های اداری چه موقع فرا می رسد؟ - پرده راد

پرده هایی که خراب نیستند، اما در اثر قدمت و استفاده طولانی مدت اجزاء آن زنگ زده و بسیار زشت و بدنما شده اند.

پرده هایی که بسیار چروک شده اند و با استفاده از اتو و سپردن به خشکشویی هم به شکل و حالت اولیه خود برنمی گردند.

پرده هایی که فُرم و مدل آن ها از مُد افتاده و به اصطلاح دِمُده شده اند و ظاهر بد آن ها در واقع اُبهت و پرستیژ شرکت و دفتر کار شما را زیر سؤال خواهد برد.

کلاً پرده هایی که به هر دلیلی از خود انرژی منفی ساطع کرده و با دیدن و تماشای آن ها روحیه کسل و خسته کننده ای پیدا خواهید کرد و حال و هوای خوب خود را هم از دست می دهید.

در تمامی این شرایط بهتر است تا با تعویض پرده های اداری در محیط کاری خود دوباره شادابی و سرزندگی را در فضا حاکم کرده و با تغییرات جزئی در دکوراسیون، انرژی مضاعفی را به کارکنان و همکاران خود تزریق کنید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *