ست کردن رنگ پرده با دکوراسیون و دیوارهای قرمز چگونه است؟ - راد پرده

ست کردن رنگ پرده با دکوراسیون و دیوارهای قرمز چگونه است؟

مقدمه:

گاهی اوقات ست کردن رنگ پرده با توجه به نوع دکوراسیون و یا رنگ دیوارها کار دشواری به نظر می زسد و باید در این مورد از یک طراح داخلی و یا دکوراتور حرفه ای، کمک بگیریم.

از جمله مواردی که در این زمینه خیلی سؤال برانگیز است، هماهنگی رنگ پرده ها با رنگ قرمز دیوارها و یا کلاً دکوراسیونی است که رنگ غالب در آن رنگ قرمز و یا طیفی از رنگ های قرمز است.

ما در نظر داریم تا در مطلب پیش رو، در این مورد خاص به شما کمک کرده و تقریباً این سؤال را بصورت مختصر و مفید پاسخ دهیم.

امیدواریم مطالب و رنگ های پیشنهادی ما بتواند در این زمینه به شما عزیزان که به دنبال یافتن جواب این موضوع هستید، کمک مؤثری بکند.

چگونگی ست کردن رنگ پرده

پرده ها می توانند یکی از مهمترین و اصلی ترین عوامل در دکوراسیون، برای ایجاد تعادل بین اجزاء مختلف آن باشند.

رنگ قرمز رنگ خاصی است که کمتر در فضاها به عنوان رنگ غالب از آن استفاده شده و باید با دقت و توجه بیشتر و به جا، استفاده شود تا ضمن تکراری نکردن فضا، از توی ذوق زدن و یا خستگی بصری هم به کمک طراحی درست، اجتناب شده باشد.

اصولاً استفاده برخی رنگ ها در کنار رنگ قرمز، می تواند فضا را صمیمی تر و دلنشین تر کرده و بر زیبایی بصری محیط بیفزاید، که به برخی از آن ها اشاره ای خواهیم داشت.

ست کردن رنگ پرده با دکوراسیون و دیوارهای قرمز چگونه است؟ - راد پرده

رنگ سفید برای پرده

شاید اولین رنگی که برای انتخاب در اینگونه فضاها به نظر برسد رنگ سفید باشد، که باعث زیبایی و جذابیت بیشتر فضا شده و انرژی و آرامش خاصی را در خانه بوجود خواهد آورد.

ترکیب رنگ قرمز و سفید در هر دکوراسیونی، آنجا را بسیار لوکس و شیک جلوه داده و سبب بزرگ نمایی فضاهای کوچک هم خواهد شد.

لازم نیست که این پرده های سفید حتماً از نوع پارچه ای آن انتخاب شوند، بلکه انتخاب پرده های مدرن و جدیدی مانند پرده های شید رول، رومن، زبرا و… با رنگ سفید و دکوراسیون و یا دیوارهای قرمز، بسیار چشمگیر و دلنواز خواهد بود.

می دانید که استفاده زیاد از رنگ قرمز، می تواند باعث ایجاد حس هیجان شدید و خشم و حتی افزایش اضطراب در بین افراد شود، پس باید برای ست کردن رنگ پرده با محیط، به کمک رنگ های دیگر مانند رنگ سفید، تعادل و جذابیت بیشتری را بوجود آوریم.

ست کردن رنگ پرده با دکوراسیون و دیوارهای قرمز چگونه است؟ - راد پرده

رنگ بژ

با استفاده از رنگ بژ در کنار رنگ قرمز یک ترکیب گرم و انرژی بخش را بوجود آورده اید که به حس صمیمیت و دوستی بین افراد کمک خواهد کرد.

حتی اگر در مناطقی با آب و هوای سرد زندگی می کنید، انتخاب پرده هایی به رنگ بژ در کنار دکوراسیون با رنگ غالب قرمز و یا حتی دیوارهای قرمز رنگ، محیطی گرم تر را برای اعضاء خانواده فراهم خواهد آورد.

البته رنگ بژ را در پرده هایی به سبک مدرن کمتر یافت خواهید کرد و باید در این زمینه به پرده های پارچه ای قناعت کنید، ولی این رنگ بخوبی با هر نوع دکوراسیون مدرن و کلاسیکی در نهایت زیبایی، ست خواهد شد.

ست کردن رنگ پرده با دکوراسیون و دیوارهای قرمز چگونه است؟ - راد پرده

رنگ خاکستری

انتخاب رنگ خاکستری در کنار دیوارها و یا دکوراسیون قرمز، می تواند یکی از زیباترین و ایده آل ترین رنگ ها باشد.

می دانید که رنگ خاکستری خود از رنگ های خنثی محسوب می شود که در متعادل کردن رنگ های دیگر و در شکستن رنگ های تند، نقشی اساسی و حرفه ای را بر عهده دارد.

انتخاب پرده هایی با رنگ خاکستری که بلند و پُرچین هم باشند به این مسئله کمک خواهد کرد و در کنار نمایان کردن رنگ اصلی و جلوه دادن پرده فضا را دنج، راحت و دلنشین نشان خواهد داد.

این رنگ می تواند با ترکیبی از رنگ قرمز، ضمن مجلل نشان دادن محیط مورد نظر شما، فضایی آرامش بخش و دوستانه را برای افراذ ایجاد کند.

خب تا اینجا دانستیم که برای ست کردن رنگ پرده با دیوار و یا دکوراسیونی با اکثریت رنگ قرمز، می توانیم از رنگ های سفید، بژ و خاکستری استفاده کنیم.

اما ایا رنگ های دیگری هم هستند که بتوانند در این زمینه به ما کمک کنند؟

جواب این سؤال را می توانید در مطلب بعدی بخوانید، از اینکه با ما همراه هستید نهایت سپاس و تشکر را داریم.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *