پرده اداری شیک

شیک ترین پرده های اداری را از کجا خریداری کنیم؟

مقدمه:

برای خرید و تهیه شیک ترین پرده های اداری باید در گام اول آن ها را بشناسید و با ویژگی ها و مزایای هر یک از آن ها بخوبی آشنا باشید و در گام دوم می توانید پرده های مورد نظر خود را از فروشگاه و یا از طریق سایت پرده راد با کیفیت بالا و با قیمت مناسب خریداری کنید.

این کار به ما کمک خواهد کرد تا با توجه به هزینه ای که برای تهیه این پرده ها در نظر گرفته ایم، بهترین و برترین انتخاب را داشته باشیم و محل کار خود را به شکلی شکیل و زیبا، بوسیله این پرده ها تزئین کرده و پنجره ها و یا درب ها را به کمک آن پوشش دهیم.

در این پست تعدادی از پرده هایی که در سال های اخیر بیشترین انتخاب را برای نصب در مکان های اداری داشته اند و به عنوان پُرمصرف ترین پرده های اداری مطرح بوده اند را به شما معرفی خواهیم کرد، تا گزینش بهتر و مناسب تری داشته و پس از نصب پرده ها رضایت مندی بیشتری از خرید آن ها حاصل کنید، پس همچنان همراه ما بمانید.

شیک ترین پرده اداری

معرفی اجمالی شیک ترین پرده های اداری

اگر پست های گذشته ما را که در این رابطه نگاشته شده است، مطالعه کرده باشید (که مطالعه آن را به همه عزیزانی که قصد خرید پرده برای دفاتر اداری و محل کار خود را دارند پیشنهاد می کنیم) به این مهم پی برده اید، که پرده اداری تأثیر بسیار زیادی در جذابیت و زیبایی فضای اداری داشته و گزینش صحیح و اصولی آن ها نه تنها سبب زیبایی محیط شده بلکه اثر بسیار زیادی در افزایش راندمان و بازده کاری خواهند داشت.

چرا که تنظیم مناسب نور و استفاده راحت و آسان از پرده ها و بوجود آوردن جوی آرام و صمیمی در فضای کاری، یکی از مهمترین مواردی است که با استفاده از این پرده های  اداری بوجود خواهد آمد، ضمن اینکه انتخاب درست این پرده ها می توانند باعث ارتقاء سطح دکوراسیون شده و آن را جلوه ای صد چندان بخشند.

شیک ترین پرده اداری

پرده زبرا

در حال حاضر انواع پرده های زبرا یکی از پُرمصرف ترین و پُرکاربرد ترین پرده های اداری و شرکتی است که طرفداران بسیار زیادی دارد و نظر خیلی از مدیران و کارگزاران را برای خرید شیک ترین پرده های اداری به خود جلب کرده است.

این پرده ها با قابلیت موتورایز شدن، تنظیم کارآمد تابش نور، تنوع طرح و رنگ، قابلیت استفاده در مکان های مختلف، سایزبندی های گوناگون، شست و شوی آسان و راحت، دوام و طول عمر بالا به شرط استفاده صحیح و… یکی از مناسب ترین گزینه ها برای خرید در این زمینه هستند، که می توانید بهترین و متنوع ترین انواع آن را از فروشگاه پرده راد با قیمت های باور نکردنی خریداری کنید.!

شیک ترین پرده های اداری

انواع پرده های شید رول

در طول سال های اخیر توجه بسیاری از مدیران شرکت ها و صنایع برای ایجاد دکوراسیونی زیبا و مدرن در مراکز و دفاتر کاری، به انواع پرده های شید رول جلب شده است که به حق یکی از جدیدترین، مدرن ترین و شیک ترین انتخاب ها در این زمینه است.

البته این محبوبیت دلایل بسیار زیادی داشته و به ویژگی ها و مزیت هایی برمی گردد که در کمتر پرده ای وجود داشته و به جذابیتی است که پرده های شید رول می توانند در محیط ایجاد کنند، که کمتر پرده ای قادر به انجام آن است.

از جمله مزایایی که به ویژگی های دیگر این پرده خواهد افزود، می توان به مواردی از قبیل امکان چاپ تصاویر مختلف، آرم، لوگو و برند شرکت مورد نظر بر روی پرده و پوشش دهی مناسب آن اشاره کرد، بطوری که با نصب این پرده ها در پشت پنجره بانک ها و یا برج ها و یا حتی ویترین مغازه ها که نیاز به پوششی سراسری دارند، می توان این منظور را به بهترین وجهی برآورده کرد.

بهترین و مناسب ترین انواع این پرده ها را که یکی از شیک ترین پرده های اداری است را می توانید به راحتی از فروشگاه پرده راد با مناسب ترین قیمت و کیفیت بالا خریداری کنید.

شیک ترین پرده اداری

پرده های اداری پلیسه

پرده های پلیسه علاوه بر داشتنِ مزایایِ دیگر پرده ها، از ویژگی های منحصر به فرد و ویژه ای برخوردار هستند که آن را از دیگر پرده ها متمایز خواهد کرد و برای استفاده در ادارات، مراکز و دفاتر کاری و تجاری با توجه به فضاهای کوچکتر و محدودتری که نسبت به گذشته در اختیار داریم و اشغال کمترین فضا و بهترین کاربری، برترین گزینه محسوب می شوند.

این پرده ها بخصوص برای پنجره های UPVC و پنجره هایی که در بالای خود فضایی برای نصب پرده ها ندارند، می تواند بهترین گزینه باشند، زیرا که این پرده ها را می توانید در بالای قاب پنجره و یا به اصطلاح بر روی زه پنجره نصب کرده و با استفاده از طناب و نخی که در کنار آن وجود دارد، آن را به سمت بالا و یا پایین هدایت کنید.

تنوع طرح و رنگ، نصب آسان و راحت، قابلیت کامل در شستشو و تغییر نیافتن حالت پرده بعد از شستن آن، سَبُک بودن پرده های پلیسه که از مهمترین ویژگی این پرده ها محسوب می شود، آن را به یکی از گزینه های مطرح برای خرید شیک ترین پرده های اداری تبدیل خواهد کرد.

این پرده ها با قرارگیری کامل بر روی پنجره می توانند عبور بیش از اندازه نور را کنترل کرده و با باز شدن کامل پنجره، همراه با آن باز و بسته شوند، که برای خرید انواع ساده و یا طرحدار پرده های پلیسه با بهترین جنس، می توانید به فروشگاه و یا سایت پرده راد مراجعه و جهت بازدید و خرید پرده اداری مورد نظر خود از بین پرده های پلیسه و یا هر نوع پرده دیگری که در نظر دارید، اقدام کنید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *