معرفی بهترین پرده های اداری و شناخت بیشتر آن ها - پرده راد

معرفی بهترین پرده های اداری و شناخت بیشتر آن ها

مقدمه:

وقتی صحبت از بهترین پرده های اداری به میان می آید می توان گزینه های بسیاری را برای آن متصور شد، که بسته به شرایط محیطی و دکوراسیونی که وجود دارد، می توان یکی از انواع آن را انتخاب کرد.

اما چون پرده ها جزو عناصر اصلی در زیباسازی فضای پیرامونی هستند و در نگاه اول بسیار تأثیرگذار خواهند بود، باید با شناخت و اشراف کامل به این مسئله به خرید مناسب ترین گزینه اقدام کنید.

در این پست و پست های بعدی با معرفی اجمالی هر کدام از پرده های شرکتی و اداری، به شما در رسیدن به این شناخت و آگاهی کمک خواهیم کرد، که امیدواریم مؤثر باشد.

معرفی بهترین پرده های اداری و شناخت بیشتر آن ها - پرده راد

شناخت بهترین پرده های اداری

البته که این بهترین ها برای هر جا و مکانی تعریف خاص خود را دارد و شاید پرده ای که با توجه به شرایط یک دفتر کار و یا اداره گزینه ی مناسبی محسوب می شود، برای دیگری و در مکان دیگر گزینه ایده آلی نباشد.

از این جهت بعد از معرفی و شناخت هر یک از پرده های اداری، می توانید مناسب ترینِ خود را بیابید و با خرید آن نهایت زیبایی را به چشمان خود هدیه کنید.

اما در ادامه ی معرفی پرده های کرکره ای به توضیح مختصری از کرکره های چوبی و آلومینیومی و مزایای آن خواهیم پرداخت.

معرفی بهترین پرده های اداری و شناخت بیشتر آن ها - پرده راد

پرده کرکره چوبی

این پرده ها یکی از اصیل ترین و قدیمی ترین انواع پرده در نوع خود محسوب می شوند در دو نوع طبیعی و طرح چوب در بازار وجود دارند، که در نوع طبیعی آن از قیمت بالاتری هم برخوردار هستند.

در ساخت برخی از انواع این پرده از چوب بامبو استفاده شده است که جلوه و زیبایی بسیار بالایی داشته و البته این پرده ها با پنل هایی با قطرهای متفاوت در نظر گرفته شده اند و مزیت کاربرد چوب بامبو، وزن کم و مقاومت بالای پرده است، که آن را  به یکی از بهترین پرده های اداری تبدیل می کند.

در نوعی دیگر از این پرده ها، پنل ها را با لایه ای از رنگ پوشانده اند تا تنوع رنگی در اینگونه پرده ها هم افزایش یافته و بدین وسیله امکان انتخاب افراد را نسبت به دکوراسیون و محیط اطراف، بیشتر کنند.

پرده های کرکره ای چوبی به دو صورت ارائه می شوند، یا با نوارهای تسمه ای ساخته شده و یا در آن نوارهای قیطانی بکار رفته است که در نوع تسمه ای، پرده از مقاومت و همچنین زیبایی بالاتری برخوردار است.

البته امروزه با پیشرفت تکنولوژی، حتی در زمینه پرده ها، برخی از آن ها مجهز به سیستم های برقی و الکترو موتور شده اند، که می توان با کمک آن در محل کار و یا منزل، پرده را از راه دور و با استفاده از ریموت، کنترل کرده و به سمت بالا و پایین برد و یا تاریک و روشن کرد.

معرفی بهترین پرده های اداری و شناخت بیشتر آن ها - پرده راد

پرده های کرکره ای چوبی به لحاظ اندازه پنل ها هم در چند نوع مختلف ارائه می شوند، که بیشترین کاربرد مربوط به کرکره های 25 میلیمتری است، چون به راحتی می توان آن ها را بصورت برقی و کنترلی تنظیم و هدایت کرد، که این اندازه پرده معمولاً در قسمت های داخلی درب و پنجره ها استفاده و نصب می شوند.

در پنجره های بزرگ با پهنای زیاد و وسیع، مانند نمای بیرونی بانک ها، لابی ها، شرکت های بزرگ و… بهتر است از پرده های کرکره ای با پنل های پهن و بزرگ استفاده کنید تا جلوه ی زیباتری داشته باشند و برای پنجره هایی با ابعاد کوچک، بکارگیری انواع پنل های باریک و ظریف گزینه های مناسب تر و شکیل تری برای انتخاب بهترین پرده های اداری خواهند بود.

سایر مدل های پرده کرکره چوبی را از قبیل 35 و 50 میلیمتری را بخاطر وزن بالایی که بخود می گیرند، نمی توان به راحتی برقی کرده و از نوع موتوردار آن استفاده کرد و بهتر است تا بصورت دستی مورد استفاده قرار گیرند، زیرا که در هنگام کار کردن به موتور فشار مضاعفی وارد کرده و دوام آن را کاهش خواهد داد، در این زمینه پرده هایی از جنس بامبو به دلیل وزن کم می توانند گزینه های مناسب تری برای این مورد باشند.

پرده قرمز

پرده های کرکره ای آلومینیومی

تنوع در قطر و اندازه این پرده های شیک و رسمی، این امکان را به شما می دهند که از پرده های آلومینیومی از نوع کرکره ای، در جاها و مکان های مختلف اداری مانند اتاق های کنفرانس، اتاق مدیریت، اتاق کارکنان، کارخانجات و… و حتی بین پنجره های دو جداره و به عنوان پارتیشن از آن ها استفاده کنید.

این پنل ها که دارای قطرهای مختلف 6، 25، 35، و 50 میل هستند از انعطاف پذیری بسیار بالایی برخوردار بوده و دوام و ماندگاری و طول عمر بسیار بالایی را هم دارند.

هماهنگی و همخوانی رنگ های متفاوت این پرده با محیط، دایره انتخاب شما را هم افزایش داده و به راحتی می توانید پرده ها را با ظاهری بسیار شیک و مدرن و با هر دکوراسیونی به زیبایی ست کنید و فضایی جذاب و آرام را برای خود و کارکنان ایجاد نمایید.

با توجه به مزایای زیاد این پرده، بدون شک پرده های کرکره ای آلومینیومی یکی از مناسب ترین و بهترین پرده های اداری  برای محیط های اداری و تجاری هستند، چرا که به لحاظ قیمتی هم مقرون به صرفه ترند و به لحاظ کاربردی هم آسان تر و خوش فرم تر از سایر پرده ها عمل کرده و در مکان های پُر رفت و آمد اداری دارای دوام و ماندگاری بالا هم خواهند بود.

در پست بعدی از دیگر انواع پرده های اداری، بطور مختصر و مفید سخن خواهیم گفت، پس همچنان با ما باشید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *