معرفی پرده های پانچ و شناخت بیشتر آن - پرده راد

معرفی پرده های پانچ و شناخت بیشتر آن

مقدمه:

پرده های پانچ جزو پرده هایی هستند که بنظر می رسد امروزه دیگر کمتر کسی است که آن ها را ندیده باشد و یا یکی از انواع آن را در خانه خود نداشته باشد.

می توان گفت که این نوع پرده ها، یکی از محبوب ترین نوع پرده محسوب شده و با سادگی که دارد، جزو اولین گزینه ها برای خرید به شمار می رود.

در این مطلب می خواهیم در باره پرده پانچ و انواع آن صحبت کنیم، تا شناخت بیشتری از آن ها بدست آوریم.

تا در موقع خرید بدانیم که کدامیک از طرح های آن را می توانیم با در نظر گرفتن نکات جانبی، تهیه کرده و به نحو مطلوبی از آن استفاده کنیم.

معرفی پرده های پانچ و شناخت بیشتر آن - پرده راد

شناخت پرده های پانچ

اهمیت و نقش پرده ها بر هیچ کس پوشیده نیست و پرده ها یکی از اِلمان ها و اکسسسوری های ضروری در دکوراسیون داخلی هر خانه بشمار می آیند، چرا که می توانند با طرح ها و مدل های خود، زیبایی دو چندانی را برای محیط فراهم آورند.

پرده ها علاوه بر اینکه می توانند میزان نور ورودی به فضای مورد نظر را کنترل کنند، قادر خواهند بود تا ایرادات موجود بر قاب پنجره و حتی دیوارها و فضا را پوشش دهند و با غلبه بر محیط، از نظر بصری نقص ها را تحت الشعاع قرار داده و دکوراسیون را بهبود بخشند.

انواع مختلف پرده از قبیل پرده های زبرا، کرکره ای، بامبو، شید رول و… می توانند با قرار گرفتن بر روی انواع پنجره های آلومینیومی، آهنی، چوبی و سایر انواع پنجره ها و یا حتی دیوار،! علاوه بر ایجاد زیبایی و روح بخشیدن به فضا، پوششی مناسب برای نگهبانی از حریم خصوصی افراد فراهم کنند.

پرده پانچ در انواع مختلف آن می تواند تمامی این ویژگی ها و خصایص را برای شما و در فضای مورد نظرتان بوجود آورد.

پرده های پانچ که یکی از جدید ترین، بهترین و مناسب ترین مدل های پرده تزئینی شناخته می شود، دارای طرح دوختی بسیار ساده اما بسیار شیک و زیبا است.

معرفی پرده های پانچ و شناخت بیشتر آن - پرده راد

این نوع پرده ها می توانند برای پوشش و حتی تزئین فضاهای مختلف اداری و منزل جزو بهترین گزینه ها باشند و اغلب افراد هم هنگام خرید پرده، حتماً در ذهن خود یکی از انواع آن را در نظر می گیرند.

بطور کلی این پرده ها از دو بخش اصلی پارچه و حلقه ها تشکیل می شوند که هر دوی آن ها دارای تنوع بسیار زیادی هستند.

تعدادی حلقه و یک پارچه پرده ای متناسب با فضا، که حلقه ها در واقع کار نوار پرده را بر روی پارچه انجام می دهند و پرده به راحتی بر روی حلقه هایی که در بالای آن دوخته می شود، سوار می گردد.

همین ساختار به ظاهر ساده و معمولی، این امکان را به شما می دهد که با نصب بسیار ساده این پرده که یکی از ویژگی های بارز این پرده نیز محسوب می شود، بتوانید فضایی جذاب و زیبا را فراهم آورید.

نوع پارچه و حلقه های پرده پانچ دارای تنوع بالایی هستند و شما می توانید بعد از انتخاب نوع پرده از انواع نوارهای پانچ متنوعی که در بازار موجود است خریداری نموده و بر روی پرده نصب نمایید.

پرده های پانچ به لحاظ طراحی، از تنوع طراحی بسیار بالایی برخوردار است و همین عامل باعث می شود تا بتوان آن ها را با هر نوع دکوراسیونی از کلاسیک گرفته تا مدرن و طرح های دیگر به راحتی ست کرد.

شما می توانید با کمی جستجو در بین طرح های ارائه شده، مناسب ترین گزینه را با توجه به دکوراسیون خانه و اتاق ها و یا محل مورد نظر خود در بین این پرده ها بیابید.

معرفی پرده های پانچ و شناخت بیشتر آن - پرده راد

پرده پانچ چاپی

وقتی به تنوع بسیار بالای این پرده ها پی می بریم که با پرده های چاپی پانچ، که تقریباً نوع جدیدی از آن هستند، در بازار پرده روبرو شوییم.

این پرده ها که جزو پرده های تزئینی فوق العاده زیبا و شیک محسوب می شوند، با استقبال گسترده و روزافزون مردم روبرو شد و توجه و رضایت افراد زیادی را به خود جلب کردند.

می دانید که پیشرفت شگرف صنعت چاپ، بخصوص در زمینه چاپ بر روی پارچه، سبب شد تا روز به روز وضوح و کیفیت چاپ بر روی پارچه و بویژه پارچه های پرده ای بیشتر شده و این طرح را با موفقیت روبرو کند.

شما می توانید بدون در نظر گرفتن هیچگونه محدودیتی هر تصویر و عکسی را که مورد نظرتان باشد، بر روی پرده های چاپی پانچ در نظر گرفته و چاپ کنید و آن ها را در هر جایی که خواستید، نصب کرده و از زیبایی بی نظیر آن لذت ببرید.

همین مسئله، یعنی نداشتن محدودیت در انتخاب طرح و عکس، باعث شده تا اینگونه پرده ها یکی از پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین نوع پرده ها در حال حاضر باشند، که هر روزه هم به آمار مشتریان و طرفداران آن افزوده می شود.

پرده های پانچ دارای مزایای زیادی هستند که در پست بعدی به توضیح در مورد هر کدام از آن ها خواهیم پرداخت.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *