مکانیزم و مزایای پرده های آکاردئونی را بشناسیم - پرده راد

مکانیزم و مزایای پرده های آکاردئونی را بشناسیم

مقدمه:

مزایای بیشمار پرده های آکاردئونی سبب شده است تا این پرده به یکی از مناسب ترین پرده های اداری و شرکتی تبدیل شده و روز به روز بر طرفداران آن افزوده شود.

این پرده بخاطر وزن سبک و پوشانندگی خوبی که به عنوان یک پرده دارد و همین طور فیلتر کردن مناسب نور، قادر است تا شیشه ها و پنجره های بزرگ ساختمان های تجاری و اداری را به زیبایی پوشش دهد.

برای اینکه با مزایا و ویژگی های این پرده بیشتر آشنا شوید و در ادامه ی پست قبلی، به تکمیل مطالب در این مورد خواهیم پرداخت.

پس اگر تمایل به خرید یکی از انواع این پرده دارید و یا اینکه می خواهید اطلاعات خود را در این زمینه افزایش دهید، همچنان با ما بمانید.

معرفی مزایای پرده های آکاردئونی

استفاده از سیستم های متفاوت،انعطاف پذیری، کنترل و فیلتراسیون درست نور و قابلیت های فراوان پرده ی آکاردئونی، این پرده را به یکی از جذاب ترین، زیباترین و مدرن ترین پرده با کمترین رقیب تبدیل نموده است.

اما برای اینکه این پرده را بهتر بشناسید ابتدا به مکانیزم و چگونگی عملکرد این پرده می پردازیم و سپس مزایای دیگر این پرده را با هم بررسی خواهیم کرد.

مکانیزم و مزایای پرده های آکاردئونی را بشناسیم - پرده راد

مکانیزم پرده ی آکاردئونی

مکانیزم و کارکرد پرده های آکاردئونی مانند اکثر پرده ها به دو صورت دستی و برقی یا موتوری انجام می گیرد.

در هر دو صورت، زمانی که پرده ها حالت باز و یا نیمه باز دارند، چین های افقی و منظمی را در پرده شاهد خواهید بود، که در قسمت های جمع شده پرده قابل مشاهده است و به واسطه ی همین چین های زیبا، شما می توانید نور کم و یا زیادی را در اختیار داشته باشید.

اما این پرده ها در زمان بسته بودن،با قرار گرفتن لایه های پرده بر روی یکدیگر در کمترین فضای ممکن، که شبیه به ورقه های کاغذی به نظر می رسند، دید کاملی را از فضای بیرون برای شما به وجود خواهند آورد.

این پرده های مدرن و دکوراتیو با فیلتراسیون مناسب و انتشار یکنواخت نور در فضا، محیطی دلنشین و آرام و همچنین فضای مناسبی را برای کار فراهم خواهند کرد.

از این رو پرده های آکاردئونی با این قابلیت می توانند یکی از مناسب ترین گزینه ها برای نصب در ادارات و شرکت ها باشند، که رفلکس نور در مانیتورها مانع دید درست و کامل کاربر می شود و امکان کار ایده آل با بازده مناسب را خواهند گرفت.

مکانیزم و مزایای پرده های آکاردئونی را بشناسیم - پرده راد

مکان های قابل استفاده

اینگونه پرده ها را با توجه به فضای کمی که اشغال می کنند، می توان در تمامی فضاها و مکان ها بکار گرفت، چون در هر جایی قابل نصب است و با اکثر مکان ها سازگاری داشته و مشکلی را برای نصب ایجاد نخواهند کرد.

پرده آکاردئونی در انواع خانه های قدیمی و جدید و همچنین در اتاق های مختلف ساختمان مثل اتاق خواب، آشپزخانه، نشیمن، اتاق کودک و… و حتی اتاق های پیش ساخته قابل استفاده است.

از طرف دیگر این پرده ها به سبب شکل و طراحی و همچنین صرفه جویی در هزینه های انرژی، یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در مکان های اداری، دفاتر شرکت ها، فروشگاه های بزرگ، رستوران ها و سالن های غذاخوری، سالن های ورزشی، نمایشگاه ها و… خواهد بود.

البته باز هم مهمترین نکته برای ایجاد زیبایی و جذابیت در فضاهای مختلف توسط پرده های آکاردئونی انتخاب درست و بجای آن به لحاظ طرح و رنگ است، که می تواند فضای مورد نظر شما را آنطور که می خواهید به نمایش بگذارد.

مکانیزم و مزایای پرده های آکاردئونی را بشناسیم - پرده راد

به هر صورت مزایای این پرده را می توان بطور خلاصه این طور عنوان کرد:

  • فیلتراسیون نور در سطوح مختلف
  • صرفه جویی در مصرف انرژی
  • نصب سریع، راحت و آسان
  • دارای رنگ ها و طرح های مختلف
  • رنگ ثابت و مقاوم
  • صد در صد قابل شستشو
  • عایقی در برابر اتلاف انرژی
  • امکان استفاده به دو شکل دستی و برقی با ریموت کنترل
  • دوام و ماندگاری بالا
  • قابل استفاده در تمامی مکان های اداری، تجاری، ورزشی، آموزشی، بیمارستان ها، رستوران ها، مکان های مسکونی و…

عملکرد راحت و خوب این پرده و مزایایی که برای آن برشمردیم، باعث خواهد شد که پرده های آکاردئونی همواره به عنوان یکی از گزینه های برتر پرده، مطرح باشد.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *