ویژگی های پرده زبرا آشپزخانه و انواع مدل های آن - پرده راد

ویژگی های پرده زبرا آشپزخانه و انواع مدل های آن

مقدمه:

پرده زبرا آشپزخانه از ویژگی ها و مزایای زیادی برخوردار است که با شناخت آن ها حتماً شما هم ترجیح خواهید داد که یکی از انتخاب های بعدی شما، یک نمونه از این پرده ها باشند.

البته آشنایی و آگاهی بیشتر از انواع مدل های این پرده که به شکل گسترده ای در جاها و مکان های مختلف مخصوصاً در محیط ویژه ای مانند آشپزخانه، طرفداران بیشماری را پیدا کرده و مورد استفاده هم قرار گرفته، انتخاب را راحت تر خواهد کرد.

در ادامه و در ابتدا به ذکر چند مزیت دیگر از پرده زبرا برای کاربرد در آشپزخانه خواهیم پرداخت و سپس انواع مدل های ان را برای نصب در آشپزخانه معرفی خواهیم کرد.

مزیت های دیگر پرده زبرا آشپزخانه

ویژگی های این پرده های پر کاربرد فقط به مواردی که گفته شد خلاصه نمی شوند، بلکه مزیت های دیگری هم می توان برای آن ها برشمرد از جمله:

دوام زیاد

شاید تصور کنید که چون پرده های زبرا از تور ساخته می شوند، خیلی زود فرسوده شده و خراب می شوند، یا دچار پارگی شده و یا اینکه در اثر بالا و پایین کردن پرده، بافت آن شل شده و استحکام خود را به سرعت از دست خواهند داد.

اما بر خلاف این تصور، پرده های زبرا از دوام زیاد و طول عمر بالایی برخوردارند و جنس این نوع پرده ها بسیار مقاوم است و بسادگی خراب نخواهند شد.

ویژگی های پرده زبرا آشپزخانه و انواع مدل های آن - پرده راد

نصب راحت و کاربرد ساده

کار کردن با این پرده هم خیلی راحت است و شما می توانید به کمک یک زنجیر یا ریسه ای که در کنار پرده قرار گرفته، پرده را در هر جهتی که می خواهید، هدایت کنید و از بوجود آمدن  نور مناسب و دلخواه لذت ببرید.

وزن سبک و نصب راحت

چون وزن این پرده ها کم بوده و بسیار سبک هستند،همین طور هم نصب این پرده ها آسان و راحت است و خود افراد با اندک مهارتی می توانند این پرده ها را نصب کنند.

انواع  مدل پرده های زبرای آشپزخانه

پرده های زبرا برای استفاده و کاربرد در آشپزخانه انواع متفاوتی دارند که از جمله آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پرده های ساده زبرا

این پرده ها با وجود انواع رنگ های مختلف بسیار کاربردی و زیبا هستند و تقریباً با تمامی سبک های دکوراسیون هماهنگ وست می شوند، بخصوص برای استفاده در سبک های مینیمال و ساده و سبلک های مدرن بیشترین کاربرد را دارند.

پیشنهاد می کنیم برای گزینش پرده زبرا آشپزخانه اگر از طراحی شلوغ و رنگارنگی برای وسایل، کاشی ها، یا رنگ آمیزی دیوارها و یا کاغذ دیواری استفاده کرده اید، برای انتخاب پرده از رنگ های ساده و هماهنگ با رنگ های دیگر کمک بگیرید، تا فضای آرام تر و دلنشینی را برای خود و افراد خانواده بوجود آورید.

ویژگی های پرده زبرا آشپزخانه و انواع مدل های آن - پرده راد

پرده های طرح دار

پرده های زبرای بسیار زیادی با انواع طرح ها، از طرح حیوانات و انواع گل و مناظر گرفته تا طرح ظروف مختلف و حروف الفبا و طرح های مدرن و سنتی و شکل های مختلف دیگر در بازار پرده موجود است، که با کمی جست و جو حتماً طرح مورد نظر خود را، در بین آن ها خواهید یافت.

اما بسیاری از افراد باز هم به دنبال شکل ها و طرح های متفاوت تری هستند، این افراد می توانند طرح ها و حتی عکس های مورد نظر خود را به صورت سفارشی برای چاپ، سفارش داده و آن را با بهترین کیفیت بر روی پرده مشاهده کنند و پس از نصب، از تماشای هر روزه آن لذت ببرند.

شما می توانید با ارائه طرحی مناسب از ظروف و یا مناظر و یا هر مدل و نمونه ای که برای تان لذت بخش و دلپذیر است، آن را برای چاپ بر روی پرده زبرا آشپزخانه سفارش داده و رضایت کاملی را از گزینش خود احساس نمایید.

پرده پلیسه زبرا

این نوع پرده که شاید کمتر آن را دیده باشید و نسبت به انواع دیگر از کاربرد کمتری برخوردار است، اغلب در دکوراسیون های کلاسیک مورد استفاده قرار می گیرد و در طرح های ساده و گلدار هم موجود است.

ویژگی های پرده زبرا آشپزخانه و انواع مدل های آن - پرده راد

پرده های ترکیبی زبرا

همانطور که از اسم آن پیداست، در پرده های ترکیبی همزمان از چند مدل مختلف برای پرده زبرا استفاده می شود؛ مثلاً ترکیبی از مدل های ساده و طرح دار و یا ترکیبی از مدل های ساده و پلیسه که البته این نمونه کمتر در فضای آشپزخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد و برای نصب در آشپزخانه طرفداران خاص خود را دارد.

اما از این مدل پرده می توانند در سالن های بزرگ پذیرایی و در هتل ها و جاهایی که از پرده برای دکور و زیبا کردن فضا بیشتر استفاده می شود، بهره ببرند.

البته پرده های دیگری هم از انواع پرده های زبرا، مانند پرده های سیلوئیت هستند که شاید برای استفاده و کاربرد در آشپزخانه زیاد مناسب نباشند، اما باز هم انتخاب پرده زبرا آشپزخانه و تناسب رنگ و طرح و نوع مدل آن، بسته به سلیقه شماست.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *