پرده غلتکی و دیگر مزایای آن - پرده راد

پرده غلتکی و دیگر مزایای آن

پرده غلتکی که امروزه علی رغم ساده بودنش، جزو یکی از محبوب ترین  و پر کاربردترین گزینه ها در بین پرده ها به شمار می رود، دارای مزایای زیادی است که در پست قبل در مورد برخی از مزیت های آن صحبت کردیم و در این پست و در ادامه هم، به چند مورد دیگر از آن ها اشاره خواهیم کرد.

اگر می خواهید اطلاعات بیشتری در این زمینه کسب کنید، مثل همیشه با ما همراه شوید.

شناخت مزایای پرده غلتکی

برخی دیگر از مزیت هایی که برای پرده های غلتکی می توان عنوان کرد عبارتند از:

پرده غلتکی و دیگر مزایای آن - پرده راد

 

روشنایی و تاریکی کامل

هنگام کاربرد و استفاده از پرده های رولی یا غلتکی، می توانید تاریکی کامل در شب و روشنایی کامل در روز را تجربه کنید و اگر نیازی به تابش مستقیم نور و گرمای خورشید دارید آن را به راحتی و با نصب این پرده ها، بخصوص در محل کار خود، آن را ایجاد کنید.

شما با بوجود آوردن روشنایی مناسب، با کمک این پرده ها و به طبع آن ایجاد شادابی و نشاط برای کارکنان، که در راندمان کاری آن ها نیز بسیار تأثیرگذار هم خواهد بود، به اهداف خود که موفقیت بیشتر در کار و کسب است، دست یابید.

در شب و در هنگام استراحت و موقع خواب هم می توانید تاریکی کامل را با نصب این پرده ها بوجود آورده و آرامش و خواب بهتری داشته باشید، چون این پرده ها به همان اندازه که می توانند نور کامل را بوجود آورند، قادرند تاریکی کاملی را به شما هدیه کنند تا بتوانید راحت تر بخوابید.

همچنین با نصب این پرده ها می توانید به راحتی از حریم شخصی و خصوصی خود مواظبت و نگهبانی کنید.

نوع دیگری از پرده های رولی هم وجود دارند که در این نوع از پرده، دو قسمت مجزا و جداگانه و جود دارد، که یکی پرده ی توری آن و دیگری هم آستری است، که با زنجیرهای تفکیک شده از یکدیگر قابل تنظیم و قابل کنترل هستند و به پرده های دوبل مشهورند.

با وجود آستری برای اینگونه پرده ها، شما به آسانی می توانید جهت پوشش بیشتر و بهتر در هنگام شب، از آستری این پرده استفاده کرده و آن را باز کنید و برعکس در هنگام روز برای تابش نور و روشنایی بیشتر، می توانید آستری آن را جمع کرده و فقط از قسمت توری پرده جهت پوشش و زیبایی، استفاده کنید.

پرده غلتکی و دیگر مزایای آن - پرده راد

 

قابلیت نصب برروی همه پنجره ها

اول باید این نکته را بدانید که پرده غلتکی را می توانید هم در داخل قاب پنجره و هم بیرون از قاب و بر روی دیوار، نصب کنید و حتی این پرده ها امکان نصب از سقف را هم دارا می باشند.

یکی از مزایای قابل توجه پرده های غلتکی اینست که قابلیت نصب بر روی هر پنجره ای، مثل پنجره های ریلی، پنجره های قدیمی با شیشه های رنگی و … را دارند و می توانید هر نوع پنجره ای چه پنجره های کوچک و چه پنجره های بزرگ را بدون هیچ مشکلی، با این پرده ها به زیبایی پوشش دهید.

فقط تنها موردی که در نصب این پرده محدودیت ایجاد می کند، پنجره های لولایی هستند که چون به داخل باز می شوند، باید پرده را در بیرون از قاب پنجره نصب کنید و در هنگام باز کردن پنجره ها، اول باید پرده را به طور کامل جمع کنید و بعد پنجره را کاملاً باز نمائید.

اندازه دقیق در اینگونه از پرده ها بسیار مهم است و باید پارچه ها کاملاً دقیق اندازه گیری شوند تا بتوانند زیبایی مورد نظر را برای پنجره ها فراهم کنند.

 

 

 

پرده غلتکی و دیگر مزایای آن - پرده راد

 

قیمت مناسب این پرده ها

می دانید که پرده های سنتی دارای چین خوردگی های زیادی هستند و اطراف پنجره ها را هم شامل می شوند و حتی گاهی اوقات از بالاترین نقطه که سقف است تا پایین ترین نقطه که کف اتاق است، را در بر می گیرند و چه بسا که مقداری هم پارچه بیشتر و زیادتری به جهت زیبایی به طول پرده اضافه می شود! که همین مسئله قیمت پرده را تا چندین برابر افزایش می دهد.

در حالی که پرده غلتکی بدون هیچ چین خوردگی، فقط عرض پنجره را شامل شده و به اندازه عرض پنجره هم پارچه مصرف می شود و نیاز به استفاده از چندین متر پارچه زیادی نخواهد بود،به همین دلیل پرده های غلتکی هزینه کمتری را هم نسبت به پرده های سنتی در بر خواهند داشت.

اکنون به نظر می رسد که با دانستن مزایای پرده های رولی، می توانید انتخاب بهتری در مورد پرده داشته باشید.

 

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *