پرده های پنل تراک نوع جدیدتر پرده های عمودی - پرده راد

پرده های پنل تراک نوع جدیدتر پرده های عمودی

مقدمه:

پرده های پنل تراک در واقع در لیست پرده های عمودی قرار می گیرند و در حال حاضر یکی از جدیدترین مدل های روز پرده در بازار به شمار می روند، که واقعاً جذابیت بی نظیری را به محیط شما خواهند داد.

بخصوص اگر در نظر دارید تا برای فضای خانه و یا دفتر کار خود از پرده های عمودی استفاده کنید، پیشنهاد ما برای شما انتخاب یکی از پرده های مدرن و شیک پنل تراک است.

در این مطلب شما را با این پرده زیبا و جذاب بیشتر آشنا خواهیم کرد و ویژگی های آن را برایتان بازگو می کنیم، تا اگر در انتخاب مردد هستید، به این تردید خاتمه دهید و یکی از انواع این پرده را برای زیباتر شدن فضای مورد نظر خود برگزینید.

پرده های پنل تراک نوع جدیدتر پرده های عمودی - پرده راد

معرفی پرده های پنل تراک یا پنل ترک

این پرده یکی از جدیدترین و ویژه ترین پرده های مدرن است، که به نام پرده های کشویی هم شناخته می شوند و در طیف پرده های عمودی جای می گیرند.

در پرده ی پنل تراک عرض کلی پرده با پنل های مساوی از پارچه های شید که بطور عمودی و به دنبال یکدیگر قرار گرفته اند، پوشش داده می شود.

این نوع پرده ها کاملاً شبیه به پرده های عمودی دیگر است، اما با این تفاوت که دارای پنل های گسترده تر و بزرگ تری می باشد، که از پارچه های مختلفی ساخته می شوند.

هر چه عرض و حتی ارتفاع پرده بیشتر باشد، تراک های بوجود آمده بزرگ تر و بیشتر خواهد بود و از این جهت جلوه و جذابیت بیشتری را به نمایش خواهد گذاشت، پس بهتر است این پرده را برای عرض پنجره ها و یا درب های بالاتر از یک و نیم متر استفاده کنید، تا زیبایی پرده بیشتر نمایان شود.

پرده های پنل تراک نوع جدیدتر پرده های عمودی - پرده راد

نحوه ی عملکرد و مکانیزم پرده

البته این پرده ها هم مانند اکثر پرده ها، هم بصورت دستی و هم بصورت موتوری قابل استفاده هستند، که با توجه به انتخاب شما به یکی از این دو مکانیزم مجهز خواهند شد.

در صورتی که پرده های پنل تراک را بصورت دستی آن انتخاب و خریداری کنید، پرده به وسیله یک اهرم که در کنار آن قرار دارد، کنترل می شود و با توجه به خواست مشتری می توان این اهرم را سمت چپ و یا راست پرده قرار داد تا بتواند پرده ها را در موقع لزوم بصورت کشویی باز و یا بسته نگه دارد.

پنل های این پرده ی عمودی و عریض می توانند بنا به درخواست و سفارش مشتری عرضی بین 30 تال 70 سانت را شامل شوند، همچنین می توانید آن را در وسط و یا کناره های جمع کنید.

پنل های این پرده که خود در هنگام جمع کردن بطور افقی بر روی یکدیگر قرار می گیرند، برای اینکه پوشش کاملی را در هنگام بسته شدن پرده ایجاد کرده و حریم شخصی و خصوصی افراد را بخوبی حفظ کنند و به هیچ عنوان دیدی به فضای داخل نداشته باشند، بصورت استاندارد 6 سانتی متر بر روی یکدیگر قرار می گیرند تا بتوانند همپوشانی بهتری را در پرده ایجاد کنند.

پرده های پنل تراک نوع جدیدتر پرده های عمودی - پرده راد

نوع جنس پارچه

برای انتخاب پرده های پنل تراک می توانید از میان انبوهی از پارچه های مناسب برای تهیه این نوع پرده، نمونه ی خاص  خود را برگزیده و آن را به راحتی در فضای مورد نظر نصب نمایید.

بهتر است بدانید که تمامی پارچه هایی که برای پرده های شید رول بکار می روند را می توانید در این پرده ها هم استفاده کنید،، اما پارچه هایی با الیاف طبیعی بافته شده نظیر حصیر و جوت هم قابل استفاده می باشند

پرده های کشویی پنل تراک که جایگزین مدرن و جدیدی برای پرده های عمودی هستند، در نوع خود جدیدترین مدل از این پرده، برای پوشش پنجره های بزرگ و درب های کشویی است، که البته قابلیت چرخش در آن ها وجود نداشته و هنگام باز شدن، به وسط و یا طرفین جمع می شوند.

این پرده های کشویی ویژگی های دیگری را هم دارا هستند، که تمامی آن ها را درپست بعدی با هم بررسی کرده و مورد توجه قرار خواهیم داد.

پس برای شناخت بیشتر در سایت پرده ی راد همچنان با ما بمانید تا با خصوصیات پرده های پنل تراک بیش از گذشته آشنا شوید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *