استفاده از اکسسوری ها برای زیبایی پرده های سلطنتی - پرده راد

استفاده از اکسسوری ها برای زیبایی پرده های سلطنتی

مقدمه:

زیبایی پرده های سلطنتی علاوه بر انتخاب جنس پارچه و رنگ و طرح مناسب و همین طور دوخت حرفه ای و یکدست پرده، نیاز به جزئیات و لوازم جانبی گوناگون دارد، که باید متناسب با پرده در نظر گرفته شوند.

شاید در پرده های دیگر، بودن و یا نبودن و یا انتخاب درست اینگونه از لوازم و یراق آلات زیاد مهم نباشد، اما این گزینه برای پرده های سلطنتی یکی از مهمترین و اساسی ترین فاکتورها برای شیک و زیبا نشان دادن هرچه بیشتر پرده است.

در این مطلب کمی هم در باره این مسئله صحبت خواهیم کرد تا اطلاعات کاملی را در باره این پرده در اختیار عزیزانی که می خواهند مطالب بیشتری در این زمینه بدانند و یا بزودی یکی از انواع پرده های مجلل سلطنتی را در خانه خود نصب کنند، قرار دهیم.

عواملی برای زیبایی پرده های سلطنتی

برخی از وسایلی که در پرده ها استفاده می شوند، مختص همان پرده و معرف همان نوع پرده است و با کمک این مشخصه ها اینگونه از پرده ها بیشتر معرفی خواهند شد.

والان ها، چوب پرده های خاص و اکسسوری هایی که برخی از آن ها صرفاً برای پرده های سلطنتی استفاده می شوند، هویت بیشتری به آن ها خواهند داد و افراد با نصب این وسایل می توانند پرده های سلطنتی را باز شناسند.

استفاده از اکسسوری ها برای زیبایی پرده های سلطنتی - پرده راد

انتخاب انواع والان

بطور کلی می توان گفت پرده های والان دار از قدیمی ترن پرده هایی با مدل سلطنتی بودند و انواع والان ها معرف پرده های سلطنتی هستند.

پرده های مجلل سلطنتی بدون والان معنایی پیدا نمی کنند و با انتخاب اقسام مدل والان ها و کتیبه هاست که این پرده شکل پرده ی معروف سلطنتی را بخود می گیرد، چون یکی از شاخصه هایی که از قدیم این پرده را به این نام معروف کرد، وجود والان های بزرگ و کوچک با مدل های عجیب و غریب آن بود.!

نوع و طرح والان و حتی جنس پارچه و رنگ آن هم به خیلی از عوامل از جمله، متراژ فضا، رنگ مبلمان، نوع دکوراسیون، مدل کلی فضا، سلیقه شخصی و… خیلی از موارد دیگر بستگی خواهد داشت، که خود در زیبایی پرده های سلطنتی بسیار مؤثر خواهند بود.

استفاده از اکسسوری ها برای زیبایی پرده های سلطنتی - پرده راد

اکسسوری های پرده

استفاده از لوازم و تجهیزات جانبی و اکسسوری های لوکس و چشمگیر در این پرده ها یکی از مشخصه های آن است و اگر بخواهیم پرده های سلطنتی را معرفی کنیم، از فاکتورهای مشخص این پرده ها همین نکته است.

حتی می توانیم با انتخاب چوب پرده ی مناسب با طرح و رنگ پرده، که معمولاً برای اینگونه پرده ها از رنگ طلایی بیشتر استفاده می شود و این رنگ جزو بهترین و برترین رنگ های انتخابی است، جذابیت پرده را چندین برابر کنیم.

سرمیله ها و بست های متناسب با چوب پرده و با توجه به مدل پرده هم از نکات مهمی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم، چرا که پرده هایی اینچنین پرچین و پرزرق و برق با انواع زیورآلات، قطعاً با چوب پرده ها و سر میله های معمولی و ساده متناسب نخواهند بود.

همچنین انتخاب ابزار و یراق آلات مناسب با پرده و توجه به جزئیات و تجهیزات به ظاهر کوچک، تأثیر فوق العاده ای در زیبایی و جلوه پرده های فاخر سلطنتی خواهد داشت.

استفاده از اکسسوری ها برای زیبایی پرده های سلطنتی - پرده راد

قیمت پرده سلطنتی

خب با توضیحاتی که در باره این پرده مجلل و لوکس داده شد و متراژی که باید برای زیبایی پرده های سلطنتی در نظر گرفت و همین طور انتخاب یک لایه آستری، یک لایه پرده زیرین که عموماً از پارچه های تور و حریر خریداری می شود و همچنین داشتن والان و کتیبه و علاوه بر آن استفاده از چوب پرده های لوکس و شیک و یراق آلات و اکسسوری های بی نظیری که برای تکمیل زیبایی اینگونه پرده ها استفاده می شود، مسلماً خود بیانگر قیمت پرده خواهد بود.!

پس گرانقیمت بودن پرده خود یکی از دلایلی است که باعث می شود تا عده ی کمی از این نوع پرده استقبال کرده و از آن استفاده کنند.

عوامل دیگر مانند کوچک بودن خانه ها و محدود بودن متراژ آن ها و همین طور استقبال از انواع مدل های پرده ای جدید و انتخاب پرده های ساده از سوی مردم و تغییر سلیقه ی آن ها به سمت سادگی و دکوراسیون مدرن همه و همه سبب شده است تا عده ی کمی به سمت انتخاب و خرید پرده های مجلل سلطنتی روی آورند.

اما در این میان کسانی هم هستند که با در نظر گرفتن تمامی این موارد، تمایل دارند که از پرده های لوکس، شیک و مجلل سلطنتی بخصوص در اتاق ها و سالن های پذیرایی خود استفاده کنند و از زیبایی پرده های سلطنتی در خانه خود لذت ببرند.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *