استفاده از پرده های کرکره ای در محیط های اداری و تجاری - راد پرده

استفاده از پرده های کرکره ای در محیط های اداری و تجاری

مقدمه:

استفاده از پرده های کرکره ای فقط به فضای خانه اختصاص ندارد و یا اینکه کاربرد آن ها فقط در این مکان ها زیبا نیست، بلکه با استفاده و انتخاب درست از آن می توان جذابیت و جلوه را در همه جا بوجود آورد.

در این مطلب قرار است تا موارد استفاده و مزایای استفاده از این پرده ها را در جاهای دیگر برشمرده و دلایل کاربرد این پرده را هم در اینگونه مکان ها عنوان کنیم، همچنان با ما بمانید.

چرایی استفاده از پرده های کرکره ای

پرده به عنوان یکی از لوازم و عناصر مهم در هر نوع دکوراسیونی باید دارای ویژگی ها و مزایای خاصی باشد تا بتوان متناسب با فضای مورد نظر از آن استفاده ی بهینه کرد.

اما غیر از ویژگی زیبایی و جذابیت که از امتیازات مهم پرده به حساب می آید، کنترل درست و مناسب نور و تنظیم آن، حفظ حریم خصوصی و شخصی افراد، پوشانندگی و تا حدودی کمک به گرما و یا سرمای محیط و… از مزایای استفاده از انواع پرده هاست، که البته همه پرده ها دارای همه این موارد نیستند و با بررسی درست و آنچه که نیاز و مورد توجه ماست، باید یکی از انواع آن را برگزینیم.

استفاده از پرده های کرکره ای در محیط های اداری و تجاری - راد پرده

انتخاب پرده کرکره در ادارات و شرکت ها

اما در همین ابتدا باید گفت که بهترین و مناسب ترین فضا به غیر از خانه استفاده از* پرده های کرکره ای* در اتاق کار ادارات، دفاتر، کارگاه ها و شرکت های مختلف است که برای اینگونه فضاها بسیار مناسب بوده و جزو برترین گزینه به شمار می آید.

امروزه با استفاده از انواع و اقسام کامپیوترها و مانیتورها بر روی میزهای اداری، باید مقدار نور وارده به اتاق به درستی کنترل شده و پرده هایی انتخاب شوند که به کمک آن ها جلوی ورود نور شدید و مزاحم گرفته شده و نور به خوبی فیلتر شود.

در ضمن اینکه نباید استفاده از پرده های نامناسب جلوی ورود طبیعی نور را گرفته و فضا را بیش از حد تاریک کند و مانع از کارکرد مناسب کارمندان و کارگران و پایین آوردن راندمان کاری آنان شود.

به همین منظور استفاده از پرده های کرکره ای می تواند یکی از مناسب ترین انواع پرده برای اینگونه محیط ها باشد و با وجود پنل های جدایی که بر روی آن قرار گرفته است، می توان به راحتی زاویه ورود نور را در فضا تغییر داده و نوری متناسب را برای ساعت ها کار با کمک این پرده ها تنظیم کرد.

استفاده از پرده های کرکره ای در محیط های اداری و تجاری - راد پرده

انتخاب پرده کرکره در سالن های غذاخوری و رستوران ها

استفاده از پرده کرکره در رستوران ها و سالن های غذاخوری و یا هتل ها و… بسیار رواج داشته و یکی از گزینه های بشدت پُر طرفدار در این مکان هاست، که دلایل متفاوتی می توان برای آن عنوان کرد.

از جمله مهمترین علت آن شستشوی ساده و آسان این پرده هاست که در اینگونه جاها یکی از ضروریات به حساب می آید و به علت نوع شغل و کارکرد باید پرده ها زود به زود شسته و نظافت شوند.

از این رو با توجه به نوع متریال بکار رفته در نوع فلزی این محصول و همچنین جنس مقاوم آن در برابر رطوبت، بهترین گزینه برای استفاده در اینگونه مکان ها به شمار می روند.

علاوه بر این ماندگاری بسیار بالا و عدم نیاز به تعویض زود به زود این پرده ها و خرید دوباره و پرداخت هزینه های سنگین خرید، از عواملی است که استفاده از پرده کرکره را افزایش داده و باعث استقبال این گروه از خریداران شده است.

تنظیم و کنترل به اندازه نور هم یکی دیگر از دلایل استفاده از پرده های کرکره ای در مکان هایی مانند کارگاه ها و رستوران ها و دیگر جاهایی است که این پرده را برای خود انتخاب کرده اند.

شاید در نگاه اول این نوع پرده ها بسیار ساده به نظر آیند، اما همین سادگی در آن ها جذابیت و زیبایی خاصی را بوجود آورده و اگر بصورت صحیح و با توجه به رنگ و دیگر عناصر دکوراسیون و هماهنگ با آن انتخاب شوند، بسیار شیک و فوق العاده خواهند بود.

همین طور استفاده از این پرده در باشگاه ها و سالن های ورزشی و یا کارگاه هایی مانند نجاری، آهنگری و… که انواع و اقسام کارهای مختلف در آن انجام می شود،رواج داشته که در اثر نوع کار و گرد و غبار ایجاد شده در آن نیاز به نظافت زود هنگام خواهند داشت.

استفاده از پرده های کرکره ای در محیط های اداری و تجاری - راد پرده

انتخاب پرده های کرکره می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای این فضاها باشد، چرا که به راحتی و به موقع اقدام به شستشو و نصب مجدد پرده در جای خود نموده و از ماندگاری بالای آن هم بخوبی استفاده خواهند کرد.

بطور کلی استفاده از پرده های کرکره ای و بخصوص انتخاب پرده کرکره های چوبی با آن همه زیبایی، جذابیت و لطافت هم جای خود را داشته و با توجه به گزینش مکان مناسب، می تواند یکی از برترین انتخاب ها برای نصب در محیط باشد.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *