انتخاب خوشرنگ ترین پرده های اداری با توجه به سبک دکوراسیون - پرده راد

انتخاب خوشرنگ ترین پرده های اداری با توجه به سبک دکوراسیون

مقدمه:

انتخاب مناسب ترین و خوشرنگ ترین پرده های اداری و نصب آن ها در فضای کاری، می تواند تأثیر بسیار مثبتی بر دکوراسیون داشته و اتاق کار شما را باشکوه تر و زیباتر از آنچه که هست، نشان دهد.

البته پرده های اداری هم در انواع طرح ها و رنگ های مختلف و متنوع در بازار وجود دارند، که باید با توجه به سبک دکوراسیون و وسایل دیگری که در اتاق و محل کار وجود دارد و متناسب با آن ها، پرده ها را برگزینید.

در پست قبلی بطور کلی شما را با دو سبک از رنگ های پرده ها آشنا کردیم و دانستیم که برای چه فضاهایی باید از رنگ های روشن پرده و برای چه محیط هایی از پرده های رنگارنگ استفاده کنیم.

در این مطلب خواهید دانست که بر خلاف تصور اغلب افراد، استفاده از رنگ های تیره هم می توانند فضای اداری و دفاتر کاری را بسیار شیک، جذاب و با پرستیژ نشان دهند، اما شرط مهم آن است که با توجه به شرایط محیط کار، بجا و درست انتخاب شوند.

انتخاب خوشرنگ ترین پرده های اداری با توجه به سبک دکوراسیون - پرده راد

معرفی خوشرنگ ترین پرده های اداری

انتخاب رنگی مناسب برای پرده ها، در زیباتر و جذاب تر نشان دادن دکوراسیون از اهمیت زیادی برخوردار است، حتی اگر این فضا، محیط اداری و کاری افراد باشد.

پرده های اداری را می توان از بین انواع پرده های کرکره ای، زبرا، شید رول، رومن، سیلوئت، لوردراپه، پلیسه و… و یا پرده های ورتیکال یا همان ورتیلاین که جزو مدرن ترین و جدیدترین پرده های موجود در بازار هستند و یا نمونه های دیگر که با متریال مختلف نظیر آلومینیوم، فلز، چوب، پارچه و یا مواد دیگر ساخته می شوند، تهیه کرد.

اما گزینش رنگ پرده ها از موارد مهمی است که باید به آن توجه و دقت ویژه ای داشته باشید، زیرا رنگ ها می توانند تأثیر زیادی در بالا بردن تمرکز، بوجود آوردن روحیه ای شاداب و بانشاط، ایجاد خلق و خوی آرام و شاد و حتی پرورش استعداد و خلاقیت افراد داشته باشند، که همه آن ها برای یک محیط کاری پُربازده، لازم و ضروریست.

برای انتخاب رنگ پرده های اداری بهتر است تا به اندازه و متراژ محیط کار و همچنین رنگ دیوارها، کاغذ دیواری ها، کفپوش ها، میز و صندلی ها و مبلمان توجه بیشتری داشته باشید، البته این نکته حائز اهمیت است که اگر محیط کاری کوچکی در اختیار دارید، بهتر است تا از رنگ های روشن پرده برای وسیع تر نشان دادن آن کمک بگیرید، در غیر این صورت و در اختیار داشتن فضاهای بزرگ و وسیع، برای گزینش خوشرنگ ترین پرده های اداری هیچ محدودیتی نخواهید داشت.

انتخاب خوشرنگ ترین پرده های اداری با توجه به سبک دکوراسیون - پرده راد

پرده های اداری با رنگ تیره

اگر چه که ممکن است تصور کنید انتخاب رنگ های تیره بویژه برای پرده ها و مکان های اداری خیلی جالب نباشد، اما امروزه شاهد آن هستیم که اتفاقاً کاربرد رنگ های تیره بیشتر شده و از رنگ های تیره بیشتربرای محیط های اداری  استفاده می شود و این به دلیل خاصیت، ویژگی و تأثیری است که رنگ های تیره در خود دارند.

رنگ های تیره و بکارگیری آن ها در یک دکوراسیون اداری سبب ایجاد محیطی جدی، رسمی، باشکوه، پُرصلابت و جذاب خواهد شد و به فضاهای اداری حالتی خاص و تأثیرگذار خواهند داد، این ویژگی ها بخصوص برای اتاق مدیریت از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و بلکه بسیار ضروری و لازم به نظر می رسد.!

انتخاب خوشرنگ ترین پرده های اداری با توجه به سبک دکوراسیون - پرده راد

در برخی از اتاق ها، دفاتر و محیط های کاری نورِ کنترل نشده و اضافی ممکن است مشکلاتی را ایجاد کنند، مانند تابش نور بر روی کامپیوترها و مانیتورها و لازم است تا با بوجود آوردن تغییرات و زدن پرده های مناسب و تیره، حجم نور ورودی را بشکلی مناسب کنترل و تنظیم کنید.

پس اگر در محیط کار مانیتورهای مختلف و زیادی داشته باشید و تابش نور باعث ایجاد مزاحمت و مانع از انجام کار شود، نیاز است که حتماً به سراغ پرده های تیره که جزو خوشرنگ ترین پرده های اداری بشمار می روند، بروید تا با وجود نور مناسب، بتوانید در بهترین و مناسب ترین حالت به کار خود ادامه دهید.

انتخاب خوشرنگ ترین پرده های اداری با توجه به سبک دکوراسیون - پرده راد

در این شرایط استفاده از پرده های اداری تیره رنگ سبب می شوند تا تمرکز بیشتری بر روی کار و مانیتورها داشته باشید، علاوه بر اینکه بهتر است این نکته را بدانید، که همواره مقدار نور موجود در محیط، نباید از نور صفحه ی مانیتور کمتر باشد.

البته در این شرایط لازم نیست تا حتماً رنگ پرده ها را تیره در نظر بگیرید، بلکه با انتخاب پرده هایی که به لحاظ جنس ضخیم تر هستند و با قرار دادن این پرده های ضخیم بر روی پنجره ها، از ورود نورهای اضافی جلوگیری کرده و تابش نور را بیشتر کنترل کنید.

گاهی اوقات هم نیاز داریم که برای فضاهای خاصی مانند سالن های کنفرانس و یا همایش ها و اتاق های مخصوص پخش فیلم، پرده های مناسبی را تهیه کنیم تا از عبور کامل نور بطور صد در صدی جلوگیری کرده باشیم، در این شرایط بهترین و مناسب ترین گزینه ی موجود، پرده های بلک اوت هستند که می توانند نور را تماماً و بطور کامل فیلتر کنند و تاریکی مطلوبی را در محیط فراهم آورند.

بهتر است همواره این نکته را بخاطر داشته باشید، که رنگ تیره ی پرده ها مانع از عبور و ورود نور طبیعی به داخل محیط کار شده و اگر این پرده ها دائماً باز و آویخته باشند، باعث ایجاد فضایی کسل کننده و خموده خواهند شد.

انتخاب خوشرنگ ترین پرده های اداری با توجه به سبک دکوراسیون - پرده راداما به نظر می رسد که حرفه ای ترین راه برای انتخاب خوشرنگ ترین پرده های اداری و شیک ترین آن ها، تناسب رنگ پرده با رنگ لوگو و برند شرکت است که می تواند بیشترین جلوه را برای معرفی بیشتر شما داشته باشد، که آن هم باید حساب شده و دقیق، از بین طیف رنگی متناسب با لوگوی شرکت، برگزیده شود.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *