ایده های جذاب برای گزینش پرده های اداری و استفاده بهینه از آن - راد پرده

ایده های جذاب برای گزینش پرده های اداری و استفاده بهینه از آن

مقدمه:

گزینش پرده های اداری از این جهت بسیار مهم است که محل کار شما در حقیقت خانه دوم تان محسوب می شود، چرا که ساعت های زیادی را در آن صرف می کنید و چه بسا که این زمان حتی از تایمی که در خانه سپری می کنید بیشتر باشد.!

از این رو بهتر است و شاید هم بتوان گفت که بسیار لازم و ضروری است، که در انتخاب لوازم و تجهیزات مناسب و متناسب برای مکان های اداری و تجاری، دقت کافی داشته و وقت کافی بگذارید.

به همان اندازه که انتخاب میز و صندلی های اداری و مبلمان و یا حتی کاغذ دیواری ها و رنگ دیوار مهم است، پرده ها هم می توانند از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و بشدت به شکلی مثبت و یا منفی، در دید بیننده و مراجعه کننده تأثیرگذار باشند.

در این مطلب ایده هایی را در مورد انتخاب مناسب ترین پرده ی اداری عنوان خواهیم کرد که می توانند به شما کمک کنند تا پرده های بهتر و جذاب تری را برای محیط کار خود انتخاب و خریداری کنید و فضای شیک تر و دلپذیرتری را برای خود و همکاران تان فراهم آورید.

ایده هایی برای گزینش پرده های اداری مناسب تر

پرده ها در واقع پوششی برای درب ها و یا پنجره ها هستند که علاوه بر بوجود آوردن حریم خصوصی و شخصی و محافظت از آن، می توانند در تنظیم میزان نور و گرما و همچنین هدر نرفتن انرژی، به شما کمک کنند.

پرده ها به عنوان مهمترین اِلِمان و یکی از اکسسوری های زیبا و جذاب در دکوراسیون های داخلی مطرح هستند و حتی می توانند نمادی مؤثر برای معرفی بهتر شما و شرکت تان باشند، تا به کمک آن ها شناخت بیشتر و بهتری از خود و کارتان را ارائه دهید.

پرده متناسب با محیط

هر کدام از پرده های اداری می توانند برای اتاق مدیریت، اتاق کارکنان، سالن کنفرانس، کارگاه ها، راهروها، نمازخانه، آبدارخانه و قسمت های مختلف دیگر محیط های اداری استفاده شوند، که هر کدام از آن ها باید دارای مشخصه ها و ویژگی های متناسب با مکان و محیط مورد نظر باشند.

بدون شک پرده هایی را که در آبدارخانه و یا راهروهای اداری از آن استفاده می کنید، در اتاق مدیریت استفاده نخواهید کرد! و بالعکس پرده هایی را که در داخل کارگاه ها می آویزید، حتماً با پرده های آبدارخانه و یا اتاق نگهبانی تفاوت خواهند داشت.!

پس از این جهت باید پرده ها را متناسب با فضای مورد نظر انتخاب کنید تا کارایی و عملکرد درستی داشته باشند و بطور بهینه از آن ها استفاده شود و این کار صرفاً با گزینش پرده های اداری به شکل صحیح و درست آن، اتفاق خواهد افتاد.

ایده های جذاب برای گزینش پرده های اداری و استفاده بهینه از آن - راد پرده

برجسته سازی کنید

اگر دفتر کارتان بسیار ساده است و می خواهید ان را از این یکنواختیِ تؤام با سادگی نجات دهید، برای این کار لازم است تا کمی رنگ را با الگوهای جدید به آن اضافه کنید، که این کار را می توانید براحتی توسط پرده ها اِعمال کنید.

قرار دادن برخی از اشکال یا انتخاب آن بر روی پارچه پرده ای و یا حتی چاپ لگو و یا آرم شرکت بر روی پرده که می تواند به صورت چاپی انجام شود، با برجسته سازی هر طرح و شکلی، قابل اجرا خواهد بود.

بودن این طرح ها بر روی پرده و یا حتی فریم پنجره و برجسته سازی آن در دکوراسیون، می تواند حال و هوای تازه ای به فضا داده و حتی در هنگام شب فضا را دنج تر، تاریک تر و دلپذیرتر نشان دهد.

ایده های جذاب برای گزینش پرده های اداری و استفاده بهینه از آن - راد پرده

هماهنگ سازی

یکی از ایده های موفق در این زمینه و ایجاد جذابیت بیشتر در فضا، ترکیب رنگی و هماهنگی پرده های اداری با دیگر اجزاء دکوراسیونی است که در آن محیط وجود دارد.

شما می توانید با انتخاب پرده هایی هماهنگ به لحاظ رنگ و طرح با سایر وسایلی مانند مبلمان های اداری، پارکت یا فرش و یا کاغذ دیواری ها، فضایی دلچسب، صمیمی و لذتبخش را بوجود آورید.

ایده های جذاب برای گزینش پرده های اداری و استفاده بهینه از آن - راد پرده

ساده سازی

گاهی اوقات تصور بر این است که پیچیدگی و انتخاب رنگ های متفاوت و مختلف، می تواند فضا را زیباتر و شیک تر کند، اما برخی یا شاید بتوان گفت در بیشتر مواقع، زیبایی در سادگی است و انتخاب پرده های ساده و تک رنگ می تواند یکی از بهترین شیوه ها برای گزینش پرده های اداری می باشد.

به عنوان مثال انواع پرده های غلتکی و ساده  شید رول و یا رومن می توانند یکی از مناسب ترین و ایده آل ترین گزینه بخصوص برای اتاق های شلوغ، کوچک و با وسایل گوناگون باشند، که قادر خواهند بود تا نور مورد نظر را هم به راحتی برای محیط فراهم نمایند.

در پست بعدی هم ایده های دیگری را برای گزینش مناسب تر پرده های اداری عنوان خواهیم کرد، پس همچنان با ما بمانید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *