با مزایای پرده ی ورتیلاین آشنا شویم - پرده راد

با مزایای پرده ی ورتیلاین آشنا شویم

مقدمه:

شناخت مزایای پرده ی ورتیلاین و لحاظ کردن خصوصیات این پرده در هنگام خرید، رضایت بیشتری را از انتخاب این پرده، برای ما حاصل خواهد کرد.

این مسئله صرفاً در هنگام گزینش پرده های DK دی کی اتفاق نخواهد افتاد، بلکه همواره شناخت و آگاهی بیشتر در مورد انواع پرده ها و کارایی هر یک از آن ها، ما را در انتخاب بهتر و استفاده ی مناسب تر از آن ها یاری خواهد داد.

پس عزیزان کاربر سایت پرده ی راد، دقت داشته باشید که قبل از آشنایی کامل در مورد انواع پرده ها و یا پرده ی خاصی که مورد نظر شماست، اقدام به خرید نکنید، زیرا که ممکن است کارایی که از پرده انتظار دارید، برآورده نشود.

این موضوع بخصوص در مورد پرده های مدرن و جدید بیشتر مصداق پیدا می کند، زیرا که هر کدام از آن ها دارای مزایا و معایبی هستند و یا اینکه برای مصارف و جاهای خاصی طراحی و ساخته شده اند.

معرفی مزایای پرده ی ورتیلاین

پرده ی DK دی کی، زبرای عمودی، ورتیکال و یا ورتیلاین که همه آن ها در واقع یک نوع پرده با اسامی مختلف هستند، مانند پرده های لوردراپه از پنل های عمودی تشکیل شده اند که به صورت استوانه های منظم در کنار یکدیگر قرار گرفته اند.

این پرده های شیک و مدرن، زیبایی منحصر به فردی را در محیط کاری و یا فضای خانه ایجاد خواهند کرد که کمتر پرده ای را با این مشخصات می توانید یافت کنید.

برخی از این مزایا در بین دیگر پرده ها هم وجود دارند، اما برخی از ویژگی هایی که آن را عنوان خواهیم کرد، مختص به پرده های ورتیکال است و اگر اینگونه از مزایای اختصاصی این پرده، نظر شما را جلب کرده است، فقط می توانید با خرید یکی از انواع این پرده، به آن دست یابید.

با مزایای پرده ی ورتیلاین آشنا شویم - پرده راد

این مزایا عبارتند از:

کاربرد بسیار بالا

این پرده ها به جهت طراحی و شکل های متفاوتی که می توانند داشته باشند، دارای کاربرد بسیار بالایی هستند و به راحتی می توانید آن را در همه جای منزل، بخصوص اتاق های پذیرایی و نشیمن به زیبایی هر چه تمام تر بکار گیرید.

از جمله مکان های خاص و مناسب برای نصب این پرده ها، درب ورودی بالکن ها و یا پاسیوهاست، که امکان تردد آسان را از هر جای پرده برای شما فراهم می کند، که این ویژگی، یکی از خاص ترین مزایای پرده ی ورتیلاین محسوب می شود.

با مزایای پرده ی ورتیلاین آشنا شویم - پرده راد

ایجاد دکوراسیون جذاب

علاوه بر اینکه این پرده را می توانید در همه نوع دکوراسیون استفاده کنید، می توانید با انتخاب برش های مختلف به رنگ های متفاوت، با توجه به چیدمانی که دارید و ست کردن رنگ پرده با مبلمان و یا فرش، طرح خاص و تازه ای را ایجاد کنید، که پرده ها در آن نقش اصلی داشته و به زیبایی بدرخشند.

تردد بسیار آسان

یکی از مزایای منحصر به فرد این پرده ها که شاید در هیچ پرده ای وجود نداشته باشد، رفت و آمد و دسترسی راحت و آسان به پشت پرده هاست، چرا که به علت جدا بودن پنل ها و برش های پرده از یکدیگر، به سادگی می توانید از هر قسمت پرده که بخواهید، عبور کرده و به پشت پرده بروید.

حتی نظافت کردن پشت پرده، به همین علت بسیار راحت و آسان خواهد بود و به راحتی می توانید از هر جای این استوانه های زیبا که بخواهید، رد شده و آن سوی پرده را نظاره گر باشید و یا آن قسمت را رفت و روب و نظافت کنید.

با مزایای پرده ی ورتیلاین آشنا شویم - پرده راد

قابلیت شستشوی آسان

اکثر پرده ها در هنگام شست و شو بخاطر مقاومت کمی که دارند، نخ کش شده و آسیب می بینند و از شکل و حالت اولیه خود خارج می شوند و دیگر آن نما و جلوه ی اولیه را ندارند، در حالی که اگر پرده های ورتیلاین را بطور اصولی و درست، حتی در خانه هم بشویید، زیبایی اولیه خود را حفظ خواهند کرد.

همانگونه که عبور از این پرده ها راحت است، شستشوی آن ها هم به سادگی امکانپذیر است، زیرا به دلیل ساختار ساده ای که این پرده ها دارا هستند و به دور از پیچیدگی، می توانید پرده را از محل نصب خارج کرده و حتی به صورت پنل های جداگانه آنها را پاکیزه کرده و بشویید و دوباره سر جای خود نصب کنید، که این نکته هم یکی از مهمترین مزایای پرده ی ورتیلاین می باشد.

ویژگی های این پرده ی شیک و زیبا در همین مواردی که گفتیم خلاصه نمی شود، پس دیگر مزایای این پرده را می توانید در مطلب بعدی مطالعه کنید.

خرسندیم از اینکه با ما همراه هستید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *