بهترین مدل پرده های اداری را با شناخت برگزینید - پرده راد

بهترین مدل پرده های اداری را با شناخت برگزینید

مقدمه:

با انتخاب بهترین مدل پرده های اداری در محیط های کاری و اداری و دکوراسیونی متناسب با آن ، می توانید فضایی انرژیک و با نشاط را برای خود و تمامی افرادی که در آنجا مشغول به کار هستند فراهم کنید.

اما فراهم کردن این شرایط اتفاقی نیست و باید با بدست آوردن آگاهی و اطلاعات در زمینه های مختلف، این کار صورت گیرد، که از جمله ی آن می توان به انتخاب پرده هایی مناسب برای دفاتر کاری و اداری اشاره کرد، که نقش عمده ای را در بوجود آوردن این محیط، ایفا خواهند کرد.

در این مطلب با دادن اطلاعاتی در زمینه ی زیباترین پرده ی اداری شما را در این باره یاری خواهیم کرد، ضمن اینکه پس از گزینش مناسب ترین مدل پرده اداری، می توانید برای خرید به فروشگاه پرده ی راد مراجعه کرده و با کیفیت ترین پرده های اداری که برای اتاق کار و یا محیط اداری خود انتخاب کرده اید را با مناسب ترین قیمت خریداری نمایید.

بهترین مدل پرده های اداری را با شناخت برگزینید - پرده راد

معرفی بهترین مدل پرده های اداری

شاید تصور کنید که ایجاد تغییر و بوجود آوردن محیطی متفاوت از آنچه که الان در اختیار دارید بسیار سخت و پُر هزینه است، اما بر خلاف تصور شما می توانید با تغییرات جزئی و کوچک، مانند تعویض پرده ها در محیط کار خود، تغییرات محسوسی را ایجاد کنید و به بهترین شکلی فضای  محیط را با همین تغییر کوچک دگرگون کنید و فضایی کاملاً جدید، متفاوت و پر از حرکت و جنب و جوش را بوجود آورید.

این تغییر می تواند با تغییر رنگ پرده ها و یا تغییر سبک و مدل پارچه های پرده ای صورت گیرد و یا اینکه بطور کل به تغییر نوع و مدل پرده، از پارچه ای به سبک پرده های جدید و امروزی باشد، که در این صورت تغییری اساسی انجام شده و در واقع شکل نوینی از سبک دکور را با آویختن این پرده ها در اتاق کار و یا در کل محیط کاری خود بوجود آورده اید.

مطمئن باشید که با انتخاب پرده های مناسب اداری و شرکتی می توانید محیطی جذاب، آرامش بخش و دلنشین را برای ساعت ها کار و تلاش فراهم کرده و بدین وسیله روحیه ای مضاعفی را برای خود و دیگر همکاران، جهت کار مؤثر و مثمرثمر با راندمان کاریِ بالا فراهم کرده اید.

بهترین مدل پرده های اداری را با شناخت برگزینید - پرده راد

اما این پرده ها می توانند شامل موارد زیر باشند:

انواع پرده های شید رول

معمولاً پرده های شیدی که برای ادارات و به عنوان یکی از بهترین مدل پرده های اداری از آن استفاده می شود، دارای پارچه هایی یکدست و ساده هستند که با رنگ ها و طرح های ساده ای که دارند، می توانند در یک محیط اداری به جهت پوشش درب و پنجره ها، کاملاً رسمی مناسب، زیبا و شیک باشند.

پرده های شید در مکانیزم خود قادرند که فقط به سمت بالا و پایین هدایت شوند و دارای حالت سایه روشن نخواهند بود، بدین سبب این پرده ها می توانند برای جاهایی که تابش آفتاب تا ساعاتی از روز در آن ها ادامه دارد و از نور مستقیم خورشید بهره مندند و دارای آب و هوای گرم هستند، بسیار خوب عمل کرده و بطور یکدست و کامل پنجره ها را پوشش دهند.

انواع دیگر این پرده که به پرده ی دومکانیزه و یا دومکانیزم مشهورند، با وجود دولایه از پارچه بر روی یکدیگر، البته بصورت جداگانه و منفک از یکدیگر، می توانند کنترل بهتر و بیشتری بر نور داشته و تا حدود بسیار زیادی روشنایی محل کار و دفتر کار را بشکلی دلخواه تنظیم نمایند، که این پرده ها به نام پرده های شب و روز هم شناخته می شوند.

نوع دیگری از پرده های شید رول که به پرده های شید بلک اوت معروف شده اند، قادرند تا نور را بصورت صد در صد جذب کرده و فیلتر کنند و بدین طریق سبب تاریکی کامل در محیط شوند، که استفاده از آن برای برخی از دفاتر کاری و اماکن تجاری کاربرد داشته و جزو بهترین مدل پرده های اداری و مدرن ترین آن ها محسوب می شوند که بخوبی قابل استفاده  و بهره برداری اند.

بهترین مدل پرده های اداری را با شناخت برگزینید - پرده راد

پرده های زبرا

یکی از با کیفیت ترین و مدرن ترین پرده هایی که می توانید برای محیط کاری خود انتخاب کنید، پرده های زیبای زبرا هستند که دارای نوارهای پهن افقی نازک و توری و قسمت های ضخیم تر پارچه ای و به شکل نواری است.

قرارگیری دو لایه پارچه بطور موازی و بصورت پنل های به هم پیوسته بر روی یکدیگر و چرخش نوارهای آن به کمک زنجیرهایی که در کنار پرده قرار گرفته اند و یا با استفاده از ریموت کنترل، سبب ایجاد حالات مختلف در پرده و نوردهی متفاوتی از روشن به سایه روشن و یا کاملاً تاریک خواهد شد.

این پرده با انواع جنس ها و رنگ های بسیار متفاوت و گوناگونی که دارد، خواهد توانست با هر نوع رنگ و دکوراسیونی، از سبک مدرن تا کلاسیک را پوشش داده و با سایر اجزاء دکور و مبلمان ست و هماهنگ شود و از این نظر نباید نگران هماهنگی این پرده ها با سبک و رنگ چیدمان اتاق کار و یا محیط کاری خود باشید.

بهترین مدل پرده های اداری را با شناخت برگزینید - پرده راد

می دانید که کنترل میزان نور و امکان تنظیم آن به شکلی دلخواه، تنوع طرح و رنگ پرده متناسب با فضای اداری و کاری، عملکرد پرده در جلوگیری از اتلاف انرژی و هدر نرفتن آن، طول عمر و ماندگاری بالا، قیمت مناسب پرده ی اداری و… و امکان چاپ لوگو و آرم شرکت و شعارهای تبلیغاتی و امکان شخصی سازی آن، مواردی هستند که در هنگام انتخاب و سفارش بهترین مدل پرده های اداری جزو موارد اساسی و مهم به شمار می روند، که این ویژگی ها در  پرده هایی که برشمردیم، بخوبی مشهودند.

 

 

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *