خریدن پرده های اداری مناسب و فاکتورهایی که باید به آن توجه کنید -رادپرده

خریدن پرده های اداری مناسب و فاکتورهایی که باید به آن توجه کنید

مقدمه:

انتخاب و خریدن پرده های اداری مناسب، نیاز به دانستن اطلاعاتی در این زمینه دارد تا با در نظر گرفتن تمامی فاکتورها بتوان پرده ای را خریداری کرد که جمیع شرایط را در محل کار، برای ما فراهم کند.

انواع پرده های اداری به لحاظ ظاهری و از نظر عملکرد و کارایی که دارند، برای دفاتر و اتاق های  کاریِ متناسب با خود، گزینش و استفاده می شوند.

در پست قبلی مواردی را برای تهیه پرده های اداری عنوان کردیم؛ در این پست و در ادامه، موارد دیگری را در این رابطه خواهیم گفت که با در نظر کردن تمامی آن ها بتوانید یکی از بهترین پرده ها را برای دفتر کار خود تهیه کنید.

فاکتورهایی برای خریدن پرده های اداری

با توجه به جدی و رسمی بودن محیط کار و تفاوت دکوراسیونی که در شرکت ها و ادارات وجود دارد، پرده ای که برای این مکان ها در نظر گرفته می شود، هم به لحاظ ظاهری و هم به لحاظ عملکردی باید با پرده های انتخابی برای خانه ها متفاوت باشد.

خریدن پرده های اداری مناسب و فاکتورهایی که باید به آن توجه کنید -رادپرده

مدل پرده

بهتر است تا برای فضاهای اداری و رسمی و محیط های کاری پرده هایی را انتخاب کنید که به سبب مدل هم هماهنگی های لازم را داشته باشند.

مسلماً پرده های پُر زرق و برق و پُر طمطراق به کار اینگونه محیط ها نمی آید و پرده های سلطنتی با وجود چند والان را که در اتاق پذیرایی منزل استفاده می کنید، نمی توانید برای محیط و فضاهای کاری در نظر بگیرید.!

بلکه این فضاها نیاز به پرده هایی شیک و ساده دارند که برای تنظیم نور مناسب بتوان آن ها را به عقب و جلو و یا چپ و راست هدایت کرد و در مواقع لزوم بتوان براحتی آن ها را کنترل کرده و یا حتی فضایی سایه روشن را به کمک آن ها ایجاد کرد، تا به سبب آن بازده و راندمان کاری هم افزایش یابد.

خریدن پرده های اداری مناسب و فاکتورهایی که باید به آن توجه کنید -رادپرده

جلوگیری از اتلاف انرژی

یکی از مواردی که در زمان خریدن پرده های اداری حتماً باید به آن توجه داشته باشید، دقت در شرایط آب و هوایی و مکانی است که شرکت و یا دفتر کاری شما در آن قرار گرفته است.

با در نظر گرفتن این مسئله باید پرده هایی را انتخاب کنید که در فصول گرم و یا مناطق گرم، به سرمایش محیط کمک کرده و یا در فصول سرد و یا مناطق سردسیر، به گرمایش محیط و جلوگیری از اتلاف انرژی و در نتیجه هدر ندادن پول و سرمایه هم کمک کند.

با توجه به شرایط آب و هوایی و دمایی می توانید حتی از ترکیب دو پرده متناسب بطور همزمان برای این منظور استفاده کنید، تا بهتر بتوانید وضعیت آب و هوایی را مدیریت و کنترل کنید.

خریدن پرده های اداری مناسب و فاکتورهایی که باید به آن توجه کنید -رادپرده

سادگی و راحتی استفاده از پرده

این مورد هم یکی از مواردی است که می تواند در انتخاب پرده تأثیرگذار باشد، چرا که سادگی استفاده از آن سبب خواهد شد که همگان بتوانند به راحتی از امکانات پرده استفاده کرده و آن را کنترل نمایند.

این مسئله به ماندگاری و دوام پرده هم کمک خواهد کرد و سبب خواهد شد تا در مدت زمان طولانی تری بتوانیم از پرده ها به شکلی سالم و بی عیب استفاده کرده و محیط کاری خود را با آن زینت بخشیم.

خریدن پرده های اداری مناسب و فاکتورهایی که باید به آن توجه کنید -رادپرده

قیمت پرده

هنگام خریدن پرده های اداری و همه نمونه های موجود در بازار، بر اساس متر مربع قیمت گذاری و محاسبه می شوند، البته جنس و مدلی که برای پرده ها انتخاب می کنید در قیمت تمام شده آن ها تأثیر خواهند داشت.

در صورتی که برای پرده های پارچه ای از والان های گوناگون استفاده شود و یا پرده ها را بطور برقی سفارش دهید و از ریموت کنترلی استفاده کنید و یا امکانات دیگری به همراه آن انتخاب کرده و سفارش دهید، آن ها را هم باید به قیمت پرده بیفزایید.

برای برآورد هزینه تمام شده در این خرید باید هزینه وسایل و ابزار اضافی و نصب پرده ها و هزینه های احتمالی ارسال را هم در نظر گرفته و به آن اضافه کنید.

برای خرید پرده اداری و داشتن برآورد تقریبی از قیمت، این نکته را هم اضافه می کنیم که معمولاً پرده های کرکره ای آلومینیومی و شید رول های ساده از کمترین قیمت و انواع پرده های زبرا و لوردراپه قیمتی پرده کرکره های چوبی در بین پرده ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

اما می توانید برای استعلامِ قیمتِ به روزِ انواع پرده اداری و بدست آوردن اطلاعات بیشتر، به سایت پرده راد مراجعه کرده و ضمن بازدید از انواع پرده، نرخ آن را با توجه به شرایط روز بدست آورید.

به هر حال مواردی از قبیل رنگ و طرح متناسب برای فضاهای رسمی، عملکرد کلی پرده ها، کنترل میزان نور ورودی و امکان تنظیم آن برای اتاق های مختلف با توجه به شرایط محیطی و دمایی، جلوگیری از اتلاف انرژی، امکان شخصی سازی و برند سازی با چاپ آرم و لوگو و حتی شعارهای تبلیغاتی که برای برخی از شرکت ها بسیار گزینه مهمی است و در نهایت قیمت تمام شده پرده، جزو مهمترین مواردی است که در هنگام سفارش و خریدن پرده های اداری باید به آن دقت داشته باشید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *