دلایل گزینش پرده زبرا برای اتاق های پذیرایی - پرده راد

دلایل گزینش پرده زبرا برای اتاق های پذیرایی

مقدمه:

دلایل زیادی وجود دارد که نشان می دهد گزینش پرده زبرا جهت استفاده در اتاق های پذیرایی، می تواند جزو مناسب ترین، بهترین و ایده آل ترین ها باشد و با کمک این پرده ی زیبا می توانید محیطی سرشار از نشاط، شادابی و تازگی را برای خود و میهمانان تان فراهم آورید.

در این مطلب و در ادامه ی مطلب قبلی به ارائه عللی خواهیم پرداخت که پرده ی زبرا را به عنوان یکی از برترین گزینه ها در میان انواع پرده به شما معرفی خواهد کرد.

گزینش پرده زبرا و مزایای آن

با نصب پرده های زبرا در فضاهای مختلف منزل، می توانید جذابیت و زیبایی را میهمان خانه هایتان کنید، به شرط اینکه انتخاب مناسبی از بین انواع این پرده ها داشته باشید و آن را متناسب با سبک دکوراسیون و نوع چیدمان خود برگزینید.

دلایل گزینش پرده زبرا برای اتاق های پذیرایی - پرده راد

شرایط نگهداری آسان

وقتی صحبت از شرایط نگهداری پرده ها به میان می آید، شامل مواردی مانند، نظافت، شستشو، نصب، استفاده و کاربرد راحت پرده هاست که برای وجود هر کدام از مراحل، باید فاکتورهای خاصی در پرده وجود داشته باشد.

همانطور که بارها در مطالب مختلف عنوان شد، پرده ها را باید به موقع گردگیری و نظافت کنید و البته زمانِ این کار بستگی به خیلی از موارد از جمله جای قرار گرفتن پرده ها چه در داخل منزل و یا حتی محیط بیرون از منزل خواهد بود.

اما در حالت کلی باید پرده ها را هر ماه گردگیری کرده و حداقل در شروع هر فصلی با توجه به میزان کثیفی پرده ها، اقدام به شستشوی آن ها نمایید، بدین سبب باید با مناسب ترین گزینش پرده زبرا به لحاظ کیفی، آن را طوری انتخاب کنید که بعد از شستن تغییر رنگ پیدا نکرده و یا جنس آن ها به سرعت دچار آسیب نشود.

پرده های زبرا اغلب از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار هستند و با انتخاب یکی از بهترین نوع آن برای اتاق پذیرایی، حتی در اثر شستشوی مداوم، به سرعت خراب نشده و آسیب نخواهد دید و تا سال های متمادی می توانید همانند روز اول از آن ها استفاده کنید.

در مورد نصب این پرده ها هم باید گفت که نصب آن ها بسیار ساده و راحت است و هر فردی با اندک آگاهی از چگونگی نصب پرده ها، می تواند به سادگی ریل این پرده ها را بر روی دیوار نصب و پرده را به آن بیاویزد.

اما در صورتی که نگران نصب صحیح و درست این پرده ها هستید، می توانید در بار اول از یک متخصص فن و نصاب پرده کمک بگیرید، که البته بیشتر فروشگاه های پرده، مانند فروشگاه پرده راد نصب اینگونه پرده ها را پس از فروش آن، به صورت رایگان انجام خواهند داد.

گزینش پرده زبرا به علت کاربرد راحت آن سبب شده که امروزه شاهد استفاده ی آن ها در بسیاری از مکان های مختلف از جمله ادارات، سازمان ها، دفاتر کاری، رستوران ها، مراکز درمانی، باشگاه های ورزشی، مراکز آموزشی، مطب ها و… در نهایت فضاهای مختلف منازل باشیم.

علاوه بر نصب راحت، این پرده ها را می توان به سادگی باز و بسته کرد و با قرار دادن پنل های پرده بر روی یکدیگر فضای بسیار پُر نور و دل انگیزی را ایجاد نمود و یا  با جابجا کردن قسمت های توری و پارچه ای پرده ی زبرا و موازی قرار دادن آن ها، فضای تاریک تری را در خانه حاکم کرد.

این ویژگی در پرده های زبرا، یعنی سادگی کار با آن یک توانمندی بسیار جذاب محسوب شده که علاوه بر پوشش دهی مناسب فضا، می تواند نور دلخواه و مناسبی را بوجود آورده و فضای دلنشین، گرم و صمیمی را هم ایجاد کند.

دلایل گزینش پرده زبرا برای اتاق های پذیرایی - پرده راد

حفظ حریم شخصی و خصوصی

امروزه حفظ حریم شخصی و خصوصی با توجه به فاصله کم آپارتمان ها از یکدیگر و نزدیکی و همجواری پنجره ها و اشراف افراد نسبت به فضای درون خانه ها، باعث شده تا پرده ها به عنوان یکی از مناسب ترین راه حل ها در این رابطه مطرح باشند.

انتخاب پرده های مناسب می تواند مهمترین و بالاترین نقش را در این زمینه ایفا کند و گزینش پرده زبرا با داشتن ویژگی های منحصر به فردی که دارد، می تواند یکی از مناسب ترین و ایده آل ترین ها در این زمینه باشد.

طراحی پرده زبرا به گونه ای انجام شده که با قرار دادن پنل های آن بر روی یکدیگر، دیگر هیچ دیدی از محیط بیرون نمی تواند به فضای داخل خانه راه داشته باشد و از این بابت این پرده ها قادر خواهند بود تا حریم شخصی و خصوصی افراد را به بهترین شکلی حفظ نمایند.

دلایل گزینش پرده زبرا برای اتاق های پذیرایی - پرده راد

محافظت از وسایل و اثاث منزل

تابش بیش از حد نور آفتاب، با وجود اشعه ی ماوراء بنفش خورشید می تواند به مرور سبب تخریب و آسیب به وسایل و اثات خانه شود و رنگ و رو و جلوه ی آن ها را با تغییر رنگ از بین ببرد، این مسئله بخصوص در وسایل چوبی نمود بیشتری دارد، وسایلی مانند مبل ها، میز تلویزیون، میز و صندلی ها و… و حتی فرش ها.

بهترین راه برای جلوگیری از این آسیب ها که به مرور زمان اتفاق خواهد افتاد، نصب پرده های مناسب است، که پرده های زبرا می توانند یکی از بهترین نمونه ها برای این منظور باشند و با توجه به انتخاب جنس خوب و باکیفیت از بین انواع این پرده ها، با جلوگیری از تابش اشعه ی مضر خورشید بخصوص اشعه  UV، می توانید وسایل منزل خود را بیمه کرده و آن ها را بدور از تابش مستقیم نور شدید خورشید مانند روز اول سالم و درخشان نگه دارید.

ملاحظه کردید که با گزینش پرده زبرا از نوع مناسب و باکیفیت آن در اتاق های پذیرایی و دلایلی که برشمردیم، علاوه بر محافظت بیشتر از وسایل موجود، می توانید فضایی متفاوت، زیبا و جذاب را برای خود و میهمانان عزیزتان فراهم کنید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *