پرده اداری

مدل های مختلف پرده اداری برای طراحی داخلی محیط کار

مدل پرده اداری برای طراحی داخلی محیط کار

مدل های مختلف پرده اداری که برای طراحی در یک فضا اداری به کار می روند، می توانند طراحی داخلی محیط کار را به طور کامل تغییر دهند. پرده ها از طریق بافت، پارچه، سبک، رنگ و الگوهای شان نقش مهمی در تغییر فضا دارند. انتخاب یک پرده اداری ایده آل، برای فضای اتاق کار، می تواند یک کار چالش برانگیز باشد.

مطب ها با فضاهای شخصی مانند خانه بسیار متفاوت هستند. در هنگام تزئین یک فضای کاری حرفه ای، همیشه باید معیارهای اخلاقی را حفظ کنید، تا تعادل در جهت اهداف برقرار شود. در حین انتخاب پرده برای دفتر، باید سعی کنید چند عامل را در خاطر داشته باشید تا بهترین تصویر را ایجاد کنید. در اینجا مدل های مختلف پرده اداری برای طراحی داخلی محیط کار، مورد بررسی قرار گرفته اند،که می توانید طبق نیاز و سلیقه خود از آنها در طراحی اتاق کار خود استفاده کنید.

مدل های پرده اداری:👇

پرده های میله ای

در پرده های میله ای، از پارچه های توری و سبک وزن استفاده می شود. روکش های دوخته شده در قسمت بالا در انتها باز می باشند. آنها در یک میله پرده باریک آویزان شده اند. پرده های میله ای، برای فضاهایی که کمتر مورد استفاده قرار می گیرند مناسب هستند.

پرده ی کرکره  چوبی

پرده ی کرکره چوبی، قدیمی ترین نوع پرده اداری محسوب می شود. البته در طی سال های اخیر انواع کرکره های چوبی تغییر کرده اند و سعی شده تولید آنها، ساده تر و مقرون به صرفه تر شود، تا این نوع پرده ها بتوانند با سایر مدل ها رقابت نمایند.

امروزه پرده های چوبی تنوع بسیاری در جنس و رنگ دارند. در برخی از آنها، براده های چوبی به صورت هنرمندانه رنگ کاری شده و پوشش با رنگ دلخواه را ایجاد می کنند. در نوع دیگر ازآنها از چوب بامبو استفاده می شود. چوب بامبو، دارای زیبایی و جذابیت خاصی بوده و از مقاومت بالایی برخوردار است. این نوع پرده اداری به دو صورت قیطانی و تسمه ای ارائه می گردد. پرده ی کرکره چوبی، که به وسیله تسمه نصب می شود، دارای مقاومت و زیبایی بیشتری است.

کرکره چوبی یکی از محصولات پرتقاضای پرده راد است. برای کسب اطلاعت بیشتر در خصوص کرکره چوبی کلیک کنید.

پرده  با نوارهای بسته شده از بالا

حلقه های پارچه در این نوع پرده اداری در بالا قرار دارند و فقط روی میله آویزان می شوند. پرده با نوار بسته شده از بالا، یک نوع سبک غیر رسمی پرده است و می توان از آن برای پارچه ها با وزن های مختلف استفاده کرد، زیرا به طور مساوی آویزان می شوند و دارای تکرار هستند.

پرده های الیافی

پرده های الیافی، پارچه های سبک وزنی هستند،که شامل حلقه های نقره ای در انتها می باشند،که یک میله از آنها رد می شود. آنها می توانند به راحتی آویزان شوند و به همین دلیل برای اتاق ساده اداری بسیار ایده آل هستند. اگر از پارچه ای رسمی تر استفاده شود، گزینه بهتری برای انتخاب پرده اداری خواهد بود.

پرده های محکم روکار

اگر می خواهید مقدار کافی از نور طبیعی را تنظیم کنید، پرده های محکم روکار، یکی از بهترین گزینه ها هستند. پارچه های توری اجازه ورود نور را می دهند. آنها به عنوان پرده های ثانویه آویزان می شوند. این نوع پرده های اداری اغلب دارای یک طرح برگه ای هستند و با هر سبکی قابل تنظیم می باشند. قسمت بالایی و میله پرده دیوار کار را مخفی می کنند.

پرده های موتوری

پرده های موتوری، دفتر شما را به شکل نوآورانه ای طراحی می کنند. آنها پرده های اتوماتیکی هستند که به ظرافت اتاق کارشما می افزایند. به طور حتم با انتخاب این نوع پرده ی اداری، محیط کار خود را لذت بخش تر خواهید کرد. این نوع پرده ها به صورت پارچه ای وکرکره ای ارائه می شوند.

پرده های توری

پرده های توری، یکی از موثرترین امکاناتی هستند،که باعث می شوند، از نور طبیعی به اندازه کافی استفاده کنید. با استفاده از پرده ی توری می توان به مقدار کافی از نور طبیعی استفاده کرد. بنابراین اگر به استفاده از نور روز اهمیت می دهید و تابش نور آفتاب خللی در کار شما ایجاد نمی کند، می توانید از آن به عنوان پرده اداری استفاده کنید.

پرده کرکره فلزی طرح چوب

پرده کرکره های فلزی طرح چوب، به دو دسته 16 و 25 میلیمتری دسته بندی می شوند. پرده کرکره های 25 میلیمتری طرح چوب، طوری طراحی شده اند،که بافت آنها مانند رگه هایی از چوب به نظر می رسد. جنس این پرده ها از آلومینیوم و بسیار سبک می باشد.

طراحی منحصر به فرد این نوع پرده اداری، به دلیل طراحی چوبی آن، گرمای خاصی به محیط مورد نظر می دهد. پرده کرکره فلزی طرح چوب، به عنوان پرده اداری، در شرکت ها، مدارس و بیمارستان ها استفاده می شود. از آنجا که ادارات از میزهای چوبی برای دکوراسیون اتاق ها استفاده می کنند، پرده کرکره فلزی طرح چوب می تواند، نمونه جالبی برای تزیین پنجره ادارات باشد.

اطلاعات تکمیلی انواع پرده اداری

برای مشاهده صفحه اصلی مربوط به پرده اداری و آشنایی بیشتر با این محصول کلیک کنید

همچنین میتوانید با متخصصین پرده راد از طریق شماره زیر تماس حاصل فرمایید:

021-77367770

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *