مزایای پرده ی پانچ و ویژگی های متعدد آن را بدانیم - پرده راد

مزایای پرده ی پانچ و ویژگی های متعدد آن را بدانیم

مقدمه:

مزایای پرده ی پانچ برای کسانی که از آن استفاده کرده اند، پوشیده نیست، اما برای کسانی که احتمالاً تا به حال نمونه ای از آن را در منزل خود نداشته اند! هویدا و آشکار نشده است.

برای اینکه شما را در خرید و انتخاب بهتر پرده یاری کرده باشیم، در این پست شما را با ویژگی ها و مزایای پر تعداد پرده های پانچ آشنا می کنیم.

این مطالب به شما کمک خواهد کرد که با دید بازتری به انتخاب و خرید پرده مورد نظر خود اقدام کنید و از تماشای آن لذت ببرید، پس مطالعه این پست و پست های مرتبط به آن را به شما عزیزان پیشنهاد می کنیم.

مزایای پرده ی پانچ و ویژگی های متعدد آن را بدانیم - پرده راد

ویژگی ها و مزایای پرده ی پانچ

از مزایای متفاوتی که برای پرده های پانچ می توان برشمرد، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

تنوع بالا در طرح و رنگ

گفتیم که پرده های پانچ در انواع متنوعی از طرح و رنگ و نقش و موجود هستند و این موضوع از وقتی گسترده تر شد که پرده های چاپی پانچ به این گروه اضافه شدند.

همچنین وجود انواع حلقه ها برای نصب بر روی پرده های پارچه ای پانچ سبب شده تا بتوان همه این گزینه ها را با هم هماهنگ کرده و متناسب با نوع دکور و طراحی داخلی و همینطور سلیقه شخصی، به اهداف مورد نظر در این زمینه، دست یافت.

ماندگاری بسیار بالای طرح چاپی پرده پانچ

چون امروزه اغلب پرده هایی که در نوع پانچ استفاده می شوند از نوع چاپی آن هستند، طرح های چاپ شده بر روی پرده در هنگام شست و شو، حتی در دفعات زیاد، از بین نرفته و از کیفیت آن کاسته نخواهد شد.

به سبب پیشرفت زیادی که در صنعت چاپ به موازات دیگر صنایع اتفاق افتاده است و کیفیت بسیار بالا و استفاده از مواد مرغوب در هنگام چاپ، پرده های چاپی از ماندگاری بسیار زیادی برخوردار هستند و هیچگاه نباید نگران کمرنگ و یا خراب شدن طرحی باشید که برای چاپ بر روی پرده پانچ سفارش داده اید.

مزایای پرده ی پانچ و ویژگی های متعدد آن را بدانیم - پرده راد

سهولت در نصب پرده

به جرأت می توان گفت که یکی از مهمترین مزایای پرده ی پانچ این است که این پرده ها جزو پرده هایی هستند که به ساده ترین شکلی قابل نصب اند و این بخاطر طراحی، دوخت و ظاهر بسیار ساده، اما زیبایی است که این پرده ها را در میان دیگر پرده ها منحصر به فرد کرده است.

برای اینکه این ویژگی و مزیت را بیش از پیش درک کنید، کافی است تا بخواهید آن ها را برای شست و شو از چوب پرده جدا کرده و پس از شست و شو آن ها را مجدداً نصب کنید.

خواهید دید که بدون هیچ نگرانی و دغدغه ای در کمترین زمان ممکن و فقط با آویختن حلقه ها بر روی میل پرده، خواهید توانست آن را به راحتی آب خوردن، نصب کرده و بیاویزید.

پس اگر تا به حال پرده های دیگر را نصب کرده باشید، در مقایسه خواهید دانست که نصب این پرده ها چقدر آسان و راحت است.

صرفه جویی در تمام هزینه ها

از دیگر مزایای پرده ی پانچ این است که چون دارای پیچیدگی خاصی نیست و برخلاف پرده های پرچین و پرزرق و برق، که مقدار پارچه ی بسیار بالایی را نیز مصرف می کنند و به همین نسبت از مقدار نوار زیادی باید در دوخت آن استفاده کرد، این پرده ها چون بسیار ساده و کم متراژ هستند، پس طبعاً هزینه کمتری را برای خرید صرف می کنند.

نکته دیگر اینکه نصب ساده آن که باعث می شود هر فرد مبتدی و صفر کیلومتری هم بتواند آن را به راحتی نصب و به چوب پرده بیاویزد، سبب کم شدن هزینه ها، برای نصب آن خواهد شد.

پس کاملاً واضح است که با خرید این پرده ها به راحتی می توانید در هزینه های خرید صرفه جویی کرده و یک انتخاب مقرون به صرفه و بهینه ای داشته باشید.

مزایای پرده ی پانچ و ویژگی های متعدد آن را بدانیم - پرده راد

شست و شوی آسان و راحت  

بخاطر طراحی ساده، پرده های پانچ و اینکه از مـتراژ کم پارچه برخوردار هستند و به دلیل عدم وجود چین های زیاد، پرده ها گرد و خاک کمتری را به خود جذب کرده و در نتیجه گرد و غبار و آلودگی ها کمتر در لا به لای آن نفوذ می کنند.

از این رو معمولاً نسبت به پرده های دیگر دیرتر کثیف شده و طبعاً نیاز کمتری به شست و شو پیدا خواهند کرد و می توانید در مدت طولانی تری از آن ها، بدون شستن استفاده کنید که این خود از مزیت های فوق العاده این پرده بشمار می آید.

از دیگر مزایای پرده ی پانچ که متراژ کم این پرده ها دارند، این است که دارای وزن کمی هستند و حمل آن ها هم بسیار آسان صورت می گیرد، که خود این مسئله در نصب و شست و شوی پرده تأثیرگذار خواهد بود.

در پست بعدی در مورد انواع مختلف این پرده ی زیبا و کاربردی صحبت خواهیم کرد.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *