پرده اداری پرده راد

معرفی ویژگی کتیبه های پرده و کاربرد آن

مقدمه:

ویژگی کتیبه های پرده سبب شده تا بسیاری از افراد برای زیباتر نشان دادن پرده ها و در نتیجه محیط اطراف خود و یا به جهت پنهان کردن برخی از نازیبایی هایی که بر روی دیوار و یا سقف وجود دارد، از این ابزار استفاده کنند.

تفاوتی ندارد که از چه نوع پرده هایی برای پوشش پنجره ها استفاده می کنید، زیرا که به سادگی خواهید توانست متناسب با نوع و مدل پرده ی خود کتیبه ی مناسب با آن را پیدا کرده و در زیباترین حالت، از آن برای نمای بیشتر پرده کمک بگیرید.

در این مطلب اندکی هم در مورد ویژگی های این ابزار صحبت خواهیم کرد، تا اطلاعات بیشتری در مورد آن بدست آورید.

معرفی ویژگی کتیبه های پرده

کتیبه ها چون دارای طرح ها و انواع متفاوتی می باشند، هیچ مشکلی را در هنگام انتخاب نسبت به نوع پرده ایجاد نخواهند کرد و متناسب با هر نوع دکوراسیونی هم می توانید، کتیبه های مناسبی را که با پرده های شما هماهنگ تر است، را خریداری و بر روی پرده ها نصب کنید.

کتیبه

پوششی زیبا بر روی چوب پرده های ساده

با توجه به گرانی چوب پرده های با کیفیت و تزئینی، بسیاری از افراد هزینه ی تهیه و خریداری اینگونه از میل پرده ها را ندارند و معمولاً در این رابطه از چوب پرده های خیلی ساده و ارزان قیمت برای آویختن پرده ها کمک می  گیرند.

وظیفه ی اصلی و کاربرد کتیبه های پرده این است که ضمن پوشاندن این میل پرده ها به بهترین شکلی، دکوراسیون داخلی خانه را زیباتر کرده و نمای بهتر و جذاب تری را برای آن بوجود آورند.

نما دادن به پرده های ساده

اگر از ساده ترین نوع پرده برای پنجره ها استفاده می کنید، ولی برای تزئین روی آن ها از کتیبه ی مناسبی استفاده نمایید، مطمئن باشید که زیبایی و جلوه ی پرده ها چندین برابر خواهد شد.

همانطور که می دانید، انواع کتیبه را می توانید متناسب با مدل پرده، بر روی آن ها بکار برده و زیبایی بیشتر آن ها را نظاره گر باشید، تا جایی که حتی بر روی پرده های عمودی لوردراپه هم می توانید به زیبایی هر چه تمام تر از کتیبه های گوناگون و متناسب با آن بهره مند شوید و از ویژگی کتیبه های پرده در این مورد استفاده کنید.

کتیبه پرده

استفاده از کتیبه در انواع دکوراسیون

بسیاری از افراد تصور می کنند که کتیبه ها حالتی قدیمی داشته و صرفاً برای تزئین بیشتر پرده های کلاسیک و سلطنتی مورد استفاده هستند، اما اینطور نیست چرا که انواع مختلف کتیبه در مدل های گوناگون و سبک های مختلف آن، حتی برای پرده های مدرن هم قابل استفاده و کاربردی اند.

شما می توانید متناسب با نوع دکوراسیون و وسایلی که در خانه دارید، به تهیه یک مدل مناسب از بین انواع کتیبه بپردازید و با نصب آن بر روی پرده های اتاق، از زیبایی و جذابیت بیشتری که بر روی پرده ها ایجاد شده است، لذت ببرید.

نصب آسان و شستشوی راحت کتیبه ها

از ویژگی های این ابزارهای پرده می توان به نصب راحت وآسان آن اشاره کرد، که در رابطه با آن نیاز به کار تخصصی و آموزش ویژه ای نخواهد بود، حتی می توانید به تنهایی و بدون نیاز به کمک و یاری دیگران این وسیله را بر روی پرده ها نصب کرده و یا در صورت نیاز آن ها را از جای خود جدا کرده و شستشو دهید و باز مجدداً و به سادگی آن را در جای خود نصب کنید.

کتیبه

انواع رنگ بندی های کتیبه

از دیگر ویژگی کتیبه های پرده این است  که با توجه به هماهنگی وهمخوانی که باید کتیبه ها با رنگ پرده ها داشته باشند، امروزه از رنگ های متنوع تری برای کتیبه ها استفاده می شود.

برخی از رنگ ها و مدل های جدید کتیبه ها، زیبایی خاص و منحصر به فردی را بر روی پرده ها ایجاد کرده و جلوه و نمای پرده ها را به چندین برابر افزایش خواهند داد، اما این به شرطی است که انتخاب درستی از آن، متناسب با نوع پرده و دکوراسیون موجود داشته باشید.

در گذشته رنگ کتیبه ها اغلب به دو رنگ کرمی و قهوه ای خلاصه می شد، اما حالا با افزایش رنگبندی های متفاوتی که این ابزار زیباسازی پرده دارد، دست افراد در انتخاب رنگ ها و ست کردن آن با رنگ پرده ها بسیار بازتر است.

تأثیر کتیبه در زیبایی دکوراسیون داخلی

بی شک انتخاب کتیبه های هماهنگ و متناسب با پرده نه تنها در زیبایی خودِ پرده تأثیر خواهند داشت، بلکه از این طریق تأثیر بسیار زیاد و مستقیمی نیز بر روی دکوراسیون داخلی می گذارند.

در این صورت بهتر است تا هنگام خرید پرده، کتیبه ی متناسب را همراه با آن انتخاب و خریداری کنید، تا هماهنگی بیشتری را بین پرده و کتیبه شاهد باشید و بدین صورت جذابیت بیشتری را در محیط زندگی خود احساس کنید، که این نکته خود از ویژگی کتیبه های پرده می باشد.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *