مهم ترین ویژگی پرده های زبرا برای انتخاب در پذیرایی - پرده راد

مهم ترین ویژگی پرده های زبرا برای انتخاب در پذیرایی

مقدمه:

مهمترین ویژگی پرده های زبرا و مزایای زیادی که این پرده ها دارند، سبب شده تا این پرده ها برای خیلی از مکان ها و بخصوص اتاق های پذیرایی بسیار جذاب و مناسب باشند و از این رو طرفداران و استقبال کنندگان زیادی را به خود جلب کرده اند.

از جمله مزایای مهم این پرده ها می توان به کنترل میزان ورود نور، تنوع زیاد در طرح و رنگ، استفاده ی راحت و آسان و… اشاره کرد، که این پرده را متناسب با هر مکانی بخصوص مکان های رسمی خواهد کرد.

اما این ویژگی منحصر به فرد چیست و چگونه می توان از آن در اتاق های پذیرایی کمک گرفته و به نحو احسنت از آن استفاده کرد؟

اگر در این مطلب و در سایت پُر مخاطب پرده راد همچنان با ما همراه باشید، در مورد این ویژگی پرده ی زبرا هم توضیحاتی برای شما عزیزان بیان خواهیم کرد، تا انتخاب را برایتان راحت تر کرده باشیم.

مهم ترین ویژگی پرده های زبرا برای انتخاب در پذیرایی - پرده راد

مهمترین ویژگی پرده های زبرا

پرده های زبرا خود به تنهایی قابلیت های چندین پرده را تؤام با هم دارند، این پرده ها قابلیت پرده های کرکره ای، شید رول و توری را یکجا و با هم فراهم خواهند کرد و شما می توانید از مزایای این پرده ها در یک پرده، بطور یک جا بهره مند شوید.!

با جمع کردن کامل این پرده می توانید از نور کامل خورشید در طول روز استفاده کرده  و یا اینکه با بالا و پایین کردن قسمت های توری و پارچه ای، از نور دلخواه و متناسبی که دوست دارید، بهره مند شوید، اما آنچه که مزیت خاص و ویژه ی این پرده ها به شمار می آید، تناسب کامل آن ها با انواع محیط های مختلف و سبک های دکوراسیون است.

پَرده هایِ زِبرا متناسب با دکوراسیون

امروزه دکور بیشتر اتاق های پذیرایی، از سبک دکوراسیون مدرن تبعیت کرده و تقریباً اکثر افراد سبک مدرن را در چیدمان و دکوراسیون ترجیح می دهند، پس باید تمامی وسایلی را هم که تهیه می کنید مدرن باشند، تا همخوانی لازم بین اجزاء آن بوجود آید و می دانید که پرده ها جزء بسیار مهم این دکوراسیون به شمار می آیند.

انواع پرده های زبرا جزو یکی از جدیدترین و به روزترین پرده های مدرن هستند که به راحتی می توانید آن ها را با دکوراسیون به سبک مدرن تطبیق داده و ست کنید، که این نکته خود از مهمترین ویژگی پرده های زبرا است، البته این بدان معنی نیست که نمی توانید آن ها را با دکوراسیون کلاسیک ست کنید، بلکه این پرده ها می توانند تعادل خوبی را در چنین فضاهایی بوجود آورند.

مهم ترین ویژگی پرده های زبرا برای انتخاب در پذیرایی - پرده راد

انواع مدل های پرده یِ زبرا

پرده زبرای ساده

یکی از بهترین و مناسب ترین پرده ها جهت استفاده در اتاق های پذیرایی، پرده های ساده ی زبرا هستند، چرا که این فرم از پرده های زبرا دارای هیچ طرح و نقشی نیستند و بخاطر همین دست ما در انتخاب پرده باز است و از این جهت به راحتی می توان آن ها را با هر نوع دکوراسیون و چیدمانی هماهنگ و ست کرد.

اما برای ایجاد این زیبایی و تغییر چشمگیر، باید با انتخاب و رنگ بندی و هارمونی درستی که بین پرده و سایر وسایل و بخصوص مبلمانی که در اتاق پذیرایی وجود دارد، این هماهنگی و همخوانی را بوجود آورده و به آن دقت و توجه کافی داشته باشیم.

مهم ترین ویژگی پرده های زبرا برای انتخاب در پذیرایی - پرده راد

پرده های طرح دار زبرا

پرده های طرح دار زبرا با طرح های متنوع و زیبایی که دارند، قادرند تا هر نوع سلیقه ای را تحت پوشش قرار داده و شکوه و جلوه ی خاصی را در پذیرایی ایجاد کنند و دکوراسیون پذیرایی را کلاً تحت الشعاع خود قرار داده و محیط را دستخوش تغییرات کلی کنند.

در انتخاب پرده های طرح دار زبرا هم با توجه به نقش هایی که بر روی آن ها وجود دارد و سبک دکوراسیون اتاق و هماهنگ با وسایلی که در پذیرایی موجود هستند و یا حتی متناسب با رنگ دیوارها و یا نقوشی که احیاناً بر روی کاغذ دیواری ها وجود دارد، می بایست پرده هایی را برگزینید که متناسب با محیط باشد و این نکته جزو ویژگی پرده های زبرا محسوب می شود.

پرده های سه بعدی زبرا

این مدل از پرده های زبرا که یکی از جدیدترین و مدرن ترین انواع پرده در نوع خود محسوب می شود، انتخابی بسیار جذاب و شایسته برای اتاق های پذیرایی است، که می تواند به محیط های کوچک و آپارتمانی رنگ و جلای تازه ای ببخشد و فضا را بکلی دگرگون کند.

شما می توانید با انتخاب تصاویری که دوست دارید و چاپ آن ها بر روی این پرده ها و نصب آن در سالن های پذیرایی، طرح و نقشی متفاوت را دراندازید و زیبایی بی نظیر پرده ها را که بر روی آن ها برجسته و واقعی به نظر می رسد، به رخ بکشید.

مهم ترین ویژگی پرده های زبرا برای انتخاب در پذیرایی - پرده راد

پرده های سیلوئت زبرا

مدرن ترین و جدیدترین نوع پرده های زبرا، پرده های سیلوئت هستند که بسیار زیبا و چشم نوازند و با انتخاب مناسب آن ها نسبت به دکوراسیون و محیط، می توانید فضایی رسمی، با شکوه و در عین حال جذابی را بوجود آورید.

پرده های سیلوئت در حقیقت ترکیبی از پرده های زبرا و طرح کرکره های آلومینیومی است و تقریباً عملکرد آن ها مشابه پرده های کرکره ای می باشد، با این تفاوت که تمامی قسمت های آن از پارچه تشکیل شده است، به این ترتیب که پرده از لایه های موازی پارچه، تور و حریر و مدل پرده های کرکره ای ساخته شده که می توان آن ها را به زیبایی تمام در محیط هایی مانند اتاق های پذیرایی و محیط های رسمی نصب کرده و هماهنگ با فضای موجود از آن ها بهره برد و می توان از این ویژگی پرده های زبرا استفاده ی حداکثری داشت.

 

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *