ویژگی های پرده ی پنل تراک و جذابیت بیشتر آن - پرده راد

ویژگی های پرده ی پنل تراک و جذابیت بیشتر آن

مقدمه:

با معرفی پرده ی پنل تراک و آشنایی با عملکرد آن، بیشتر با این پرده آشنا شدید، ولی هنوز هم ناگفته های زیادی در مورد خصوصیات و ویژگی های این پرده وجود دارد، که این مطلب را به این موارد اختصاص  داده ایم.

پس حالا با مطالعه ی این پست، به راحتی می توانید تصمیم بگیرید که آیا این پرده ها برای فضایی که در نظر دارید، کارایی و زیبایی لازم را دارند یا خیر.

ویژگی های پرده ی پنل تراک

این پرده های کشویی با خصوصیات منحصر به فردی که دارند، برای درب های بزرگ شیشه ای و پنجره های وسیع و همچنین درب های پاسیو که تمام شیشه هستند، بسیار مناسب است.

پرده های پنل ترک معروف ترین پرده با پوشش عمودی هستند که به صورت کشویی به دو طرف پنجره و یا در وسط جمع می شوند.

برای نصب این پرده ها، می توانید به راحتی و بدون هیچگونه محدودیتی ریل مخصوص پرده را بر روی دیوار و یا سقف نصب کنید و از تماشای زیبایی آن لذت ببرید.

این پرده ها از خاصیت آنتی استاتیک برخوردار هستند و مقاومت بسیار زیادی در برابر جذب گرد و خاک دارند و مانند پرده های معمولی گرد و غبار، ذرات چربی و آلودگی ها را به خود جذب نخواهند کرد.

در این صورت و با این ویژگی است که نیاز کمتری به شستشو پیدا خواهند کرد و شما می توانید در فواصل طولانی تری اقدام به شستن این پرده ها نمایید، ضمن اینکه شستن اینگونه پرده ها بسیار راحت و آسان است.

ویژگی های پرده ی پنل تراک و جذابیت بیشتر آن - پرده راد

مکان های قابل استفاده

ظاهر زیبا و فوق العاده ی این پرده ها آن ها را به نمونه ای مناسب، برای فضاهای اداری و دفاتر کاری تبدیل کرده است و به نظر می رسد که با توجه به ظاهر بسیار جدید و خاصی که پرده ی پنل تراک دارد، بهتر است تا بیشتر در دکوراسیون هایی به سبک مدرن استفاده شوند.

ویژگی های پرده ی پنل تراک و جذابیت بیشتر آن - پرده راد

پرده فتو پنل تراک

پرده های فتو پنل تراک یا پرده کشویی تصویری قابلیت چاپ تصاویر دلخواه شما را در اندازه های متفاوت بصورت یک رو و دو رو بر ریو این نوع پرده ها دارند و جالب است بدانید که حتی این پرده ها قابلیت تعویض تصویر را در پشت و روی پرده را هم دارا می باشند.

ضمن اینکه چاپ با کیفیت بر روی آن ها سبب شده است تا ثبات رنگ در برابر نور خورشید و دمای بالا و قابلیت شستشوی صد در صدی از ویژگی های این پرده زیبای چاپی باشد.

همچنین می توانید طرح های سه بعدی را برای چاپ بر روی این پرده انتخاب کرده و چشم اندازی متفاوت و فوق العاده را بر روی آن به تصویر بکشید.

برای چاپ پرده فتو پنل تراک می توانید پارچه های متفاوتی را انتخاب کنید، که با دیگر اجزاء محیط هماهنگ بوده و با سبک دکوراسیون موجود در فضا هم هم خوانی لازم را داشته باشند.

ویژگی های پرده ی پنل تراک و جذابیت بیشتر آن - پرده راد

مزایای این پرده

پرد های پنل ترک نسبت به پرده های دیگر، جدیدتر و مدرن تر هستند.

این نوع پرده برای جداسازی فضاها هم قابل استفاده است و می توانید از آن به عنوان یک پارتیشن، جهت تقسیم اتاق به بخش های جداگانه هم، کمک بگیرید.

پرده ی پنل تراک برای پنجره هایی با عرض و ارتفاع زیاد بخوبی قابل استفاده است.

در این پرده پارچه های شید رول و پارچه هایی که از الیاف طبیعی تهیه شده اند، قابل مصرف هستند.

این نوع پرده ها بر روی سقف و یا دیوار نصب شده و این قابلیت را دارا هستند که هنگامی که پرده ها در حالت باز قرار می گیرند، کاملاً از پنجره و درب جدا شوند.

از همه مهمتر بسیار کاربردی و شیک هستند و نسبت به انواع مشابه خود مدرن تر و زیباترند.

در طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارند و با هر سلیقه ای همخوانی پیدا خواهند کرد.

با هر نوع دکوراسیونی ست شده و جذابیت ویژه ی خود را حفظ خواهند کرد.

صد در صد و به راحتی قابل شستشو هستند.

در برابر نور و تابش خورشید رنگ شان ثابت خواهد ماند.

بهترین جایگزین برای پرده های عمودی قدیمی اند

قابلیت چاپ در ابعاد مختلف با طرح های پیشنهادی

ظاهری ساده، شیک و جذاب

تغییر و انعکاس زیبای نور با کمک این پرده

حفظ حریم شخصی و خصوصی افراد

این پرده را علاوه بر اینکه می توانید بطور جداگانه استفاده کنید، می توانید به همراه پرده های دیگر مثل پرده های حریر ست کنید و نظاره گر زیبایی های بی نظیر پرده ی پنل تراک باشید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *