پرده های سفید و ویژگی و مزایایی خاصی که دارند - پرده راد

پرده های سفید و ویژگی و مزایایی خاصی که دارند

مقدمه:

مزایا و ویژگی پرده های سفید و ست شدن آن ها با تمامی رنگ ها و هر سبک دکوراسیون، سبب شده است که این پرده ها جزو پُرفروش ترین و محبوب ترین رنگ در بین رنگ های دیگر پرده باشند و اغلب افراد به سمت این رنگ پرده گرایش بیشتری داشته باشند.

این پرده ها می توانند با خود طراوت، تازگی و شادابی را به همراه آورده و به محیط پیرامون آرامش را هدیه کنند و از این جهت برای کسانی که می خواهند تغییر مؤثری در دکوراسیون منزل و یا محیط کار خود بوجود آورند، می توانند مناسب ترین گزینه باشند و افراد با انتخاب یکی از انواع پرده های زیبای سفید، می توانند بسادگی به این هدف دست یابند.

در این مطلب قرار است تا برخی از مزایا و ویژگی پرده هایی با رنگ سفید را برشمریم و بدین طریق شما عزیزان و کاربران سایت پُر بیننده ی پرده ی راد را در این گزینش یاری دهیم.

پرده های سفید و ویژگی و مزایایی خاصی که دارند - پرده راد

معرفی برخی ویژگی پرده های سفید

به نظر می رسد که نه تنها پرده ها، بلکه اکثر پارچه هایی که برای مصارف گوناگون انتخاب می شوند، بیشتر از رنگ سفید هستند و این رنگ سفید است که سرآمد و جلودار تمامی رنگ هاست و اکثر کسانی که در انتخاب رنگ دچار تردید می شوند و یا وسواس خاصی در مورد ست کردن رنگ ها با یکدیگر دارند، در نهایت رنگ سفید را به عنوان آخرین و مناسب ترین گزینه انتخاب می کنند.

در مورد پرده ها هم به همین شکل است و پیشنهاد می کنیم که اگر در انتخاب رنگ پرده، با توجه به رنگ های غالب دکوراسیون منزل خود به نتیجه ی مطلوبی نرسیدید، حتماً از رنگ زیبا و همه پسند سفید، پرده های انتخابی خود را برگزینید و مطمئن باشید که قادر خواهید بود آن را با هر سبک دکوراسیون و با تمامی رنگ های دیگر موجود در دکوراسیون ست و هماهنگ کنید.

پرده های سفید و ویژگی و مزایایی خاصی که دارند - پرده راد

رنگی برای تمامی فصول

از ویژگی های رنگ سفید و پرده هایی که با این تِم رنگی انتخاب می کنید، این است که برای تمامی فصول مناسب خواهند بود و با نصب این پرده ها متناسب با هر فصل، فضایی شیک، لوکس و مجلل را بوجود خواهید آورد.

در فصول سرد سال با در نظر گرفتن پارچه های ضخیم تر پرده ای به رنگ سفید برای پوشیدن درب ها و پنجره ها، می توانید فضایی گرم و لذتبخش و دنج را در خانه ایجاد کنید، علاوه بر اینکه این پرده ها به افزایش دمای محیط و مصرف کم انرژی کمک خواهند کرد و با انتخاب پرده های سفید حریر و تور نازک و پارچه هایی از این دست در فصل گرم سال، می توانید فضایی سرد و خنک تؤام با صمیمیت و آرامش را در کنار افراد خانواده تجربه کنید.

پرده های سفید و ویژگی و مزایایی خاصی که دارند - پرده راد

رنگ سفید رنگی همیشگی

شاید اگر امروز پرده هایی را که در ده های قبل با گل های رنگارنگ مُد بوده اند را ببنید، به آن بخندید و یا بی تفاوت از کنار آن عبور کنید، در حالی که این رنگ ها در سال های گذشته بسیار محبوب و پُرطرفدار بوده اند.

اما بخاطر داشته باشید که رنگ سفید یک رنگ همیشگی و شیک است که هیچگاه قدیمی نخواهد شد و به اصطلاح از مُد نخواهد افتاد و به راحتی می توانید آن را با سایر وسایل ست کرده و از انواع اکسسوری ها و تزئینات در کنار آن استفاده کنید و از نمای بوجود آمده توسط این پرده ها، لذت ببرید.

درخشندگی، شادابی و طراوتی که این رنگ در دکوراسیون ایجاد می کند، به شما و سایر اعضاء خانواده آرامشی وصف ناپذیر خواهد داد، که به کمک آن قادر خواهید بود نوری دلخواه و شفاف را در محیط بوجود آورید.

پرده های سفید و ویژگی و مزایایی خاصی که دارند - پرده راد

ایجاد فضایی بزرگتر

یکی از دغدغه های امروزه یِ ما با وجود فضاهای نقلی و کوچک آپارتمان ها، بوجود آوردن احساس فضای بزرگ و وسیع است که اغلب آن را با نمایش و تغییر رنگ ها و ست کردن رنگ وسایل با دیوارها و… و بخصوص پرده های سفید نشان  داده و آن را بوجود خواهیم آورد.

اگر رنگ وسایل و ابزاری که در اتاق دارید و بویژه رنگ دیوارها و کاغذ دیواری ها اکثراً تیره است و از رنگ های سرد، مانند خاکستری و یا قهوه ای برای پوشش آن ها استفاده کرده اید، افزودن یک رنگ تیره و نامناسب دیگر برای پرده ها می تواند فضا را بسیار کوچکتر و نامطلوب نشان دهد،! در صورتی که انتخاب رنگ سفید برای پرده ها، فضایی کاملاً متفاوت و مطبوع را بوجود آورده و محیطی بزرگتر را به نمایش خواهد گذاشت.

ضمن اینکه رنگ سفید طیف گسترده و وسیعی از پارچه های پرده ای را در برخواهد گرفت که می توانند برای تمامی اتاق ها اعم از اتاق های پذیرایی، اتاق خواب، اتاق نشیمن، آشپزخانه و… مناسب باشند و این پارچه ها از پارچه های نازک حریر گرفته تا پارچه های ضخیم مخمل و ابریشم و… و حتی پرده های مدرن را هم شامل خواهند شد.

این نکته را هم یادآوری می کنیم، که انواع این پرده ها با ویژگی ها و مزایایی که دارند، تنها مناسب منازل و محل های مسکونی نیستند و می توانید پرده های سفید را به زیباترین شکلی در دفاتر کاری و مراکز اداری و… هم بکار گیرید و از نور مناسب و فضای جذاب ایجاد شده توسط این پرده ها لذت ببرید.

 

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *