پرده های هوشمند و استفاده از آن در هتل ها و مهمانپذیرها

امروزه استفاده از پرده های هوشمند علاوه بر خانه ها و منازل شخصی، در خیلی از هتل ها و مهمانپذیرها هم رواج یافته و هتل داران ترجیح می دهند تا اتاق ها و سالن های مختلف هتل را با این نوع از پرده ها پوشش داده و زینت کنند.

استفاده از این نوع پرده ها که حتماً دارای مزایا و معایب گوناگونی خواهد بود، به انتخاب شما و آنچه که شما انتظار دارید، بستگی دارد، اگر در این پست با ما باشید، در این زمینه صحبت خواهیم کرد.

پرده های هوشمند و استفاده از آن در هتل ها و مهمانپذیرها - پرده راد

پرده های هوشمند هتلی

مسافران هتل ها که چند روزی را بعنوان مسافر در هتل میهمان هستند، باید در آن به مانند خانه خود احساس آرامش و راحتی داشته باشند و یکی از مهمترین عواملی که این حس را در آن ها ایجاد خواهد کرد، نوع و رنگ دکوراسیون و پرده هایی است که در اتاق و جاهای دیگر هتل، بکار رفته است.

استفاده از پرده های لوکس و مجلل برای هتل ها، به جذابیت و زیبایی بصری که در بیننده ایجاد می کند، می افزاید و این پرده های کلاسیک با متراژ زیاد و طرح های مختلف خود، همچنان جزو اولین انتخاب ها و گزینش ها به شمار می روند، چه از طرف طراحان داخلی و چه از طرف هتل داران.

این مسئله، یعنی استفاده از پرده های زیبا و شیک و متناسب با نوع فضا، بخصوص در سالن های انتظار و لابی های هتل و… باید به نحو بسیار حرفه ای مورد توجه قرار گرفته و رعایت شود، چون آنچه که در نگاه اول برای جلب و جذب یک مشتری لازم است، جذابیت و حس آرامشی است که از محیط پیرامون خود دریافت می کند و چه بسا که این حس دلپذیر، او را بعنوان یک مشتری دائم برای شما حفظ کند.

امروزه با پیشرفتی که در تکنولوژی صورت گرفته و تخصصی شدن مشاغل گوناگون، هتل داران موفق دنیا هم برای جلب توجه مسافران و جذب بیشتر آن ها، از طراحان دکوراسیون داخلی برای هر چه بهتر و جذاب تر نشان دادن هتل خود، استفاده می کنند و یکی از این موارد، انتخاب پرده ی مناسب و شکیل بخصوص پرده های هوشمند برای استفاده در مکان ها و جاهای مختلف هتل است.

پرده های هوشمند و استفاده از آن در هتل ها و مهمانپذیرها - پرده راد

استفاده از پرده های کنترلی

پرده ها هم با توجه به سبک زندگی امروزه، دچار تغییر و تحول گشته و هر روزه طرح های نوتر و جدیدتری از آن، البته با توجه به تکنولوژی روز، وارد بازار می شوند که از جمله آن ها، می توان به پرده های هوشمند، که بوسیله ریموت کنترل هدایت می شوند اشاره کرد.

این پرده ها می توانند به صورت اتوماتیک و با کمک ریموت، از راه دور هدایت و کنترل شوند و با عقب و جلو بردن پرده ها ، میزان نوردهی به اتاق شما را تنظیم کرده و آن را کاهش و یا افزایش دهند.

این پرده ها با تلفیقی از هنر و تکنولوژی که در آن ها موجود است، حتی زندگی در هتل را هم از آنچه که هست، برای شما دلپذیرتر و راحت تر خواهند کرد و شما با آسودگی تمام می توانید پرده ها را در هر زمان که بخواهید و بدون هیچ حرکتی کنترل کرده و نور را آنطور که مایلید تنظیم کنید.

حتماً در برخی از هتل ها این دسته از پرده ها را مشاهده کرده اید، که به محض ورود شما به اتاق، کنار رفته و نور را وارد اتاق می کنند و شاید به این ترتیب ورود شما را خوشامد می گویند! یا سر یک ساعت معینی باز و یا بسته می شوند تا هنگام روز و روشنایی و یا هنگام شب و تاریکی را به شما اعلام کنند

ناگفته نماند، با اینکه انواع مختلفی از پرده های گوناگون در بازار موجود است و استفاده از پرده های صنعتی مانند پرده های زبرا، شید رول، رومن، لوردراپه و… و حتی پرده های هوشمند بسیار فراگیر شده اند، اما باز هم استفاده از پرده های کلاسیک رواج بیشتری داشته و همچنان از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است، چون هیچکدام از اقسام پرده های موجود، شکوه، زیبایی و جلوه این پرده ها را، مخصوصاً برای هتل ها نخواهند داشت.

پرده های هوشمند و استفاده از آن در هتل ها و مهمانپذیرها - پرده راد

در مطالب بعدی توضیحات بیشتری را در باره ی پرده های کنترلی و هوشمند و چگونگی عملکرد آن ها به شما عزیزان خواهیم داد.

در صورت تمایل می توانید پست مربوط به ” پرده غلتکی و مزایای آن ” را مطالعه کنید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *