پرده ی مناسب اداری و فاکتورهای انتخاب آن - پرده راد

پرده ی مناسب اداری و فاکتورهای انتخاب آن

مقدمه:

انتخاب پرده ی مناسب اداری برای محیط های اداری یکی از مهمترین بخش هایی است که می تواند نمای محل کار و دکوراسیون اتاق کار شما را دو چندان کرده و جلوه و شکوه خاصی را در آن بوجو د آورد.

لوکس بودن و زیبا بودن اتاق و دفتر کار و انتخاب درست تمامی اجزاء در آن، سبب می شود تا افراد مراجعه کننده احساس کنند که با فردی مجرب، حرفه ای و کاربلد روبرو هستند و اعتمادشان به شما و کارتان بیشتر جلب خواهد شد.

پرده ی مناسب اداری و فاکتورهای انتخاب آن - پرده راددر این مطلب نکاتی را یادآوری خواهیم کرد که به کمک آن ها خواهید توانست پرده ها و دکوراسیون بهتری را برای محیط کار خود فراهم کرده و به این طریق احساس خوب و رضایت بخشی داشته باشید.

انتخاب پرده ی مناسب اداری

برای چند برابر کردن و افزایش جلوه ی دکوراسیون محل کار و همچنین ایجاد حس خوب و لذتبخش در محیط کار، باید به جزئیات دکوراسیون و نوع چیدمان وسایل دفتر کار اهمیت داده و بویژه باید با دقتِ تمام، پرده هایی مناسب را برای فضاهای کاری برگزینید.

پرده های اداری یکی از اصلی ترین و مهمترین بخش های هر اتاقی به شمار می روند و اولین چیزی که نظر افراد را در هنگام ورود به اتاق به خود جلب خواهد کرد، پرده های موجود در آن است، که معمولاً قسمت وسیعی از فضا را در برمی گیرد.

هنگامی که پرده ی اداری مناسب و زیبایی را برای اتاق کار خود برمی گزینید و در این کار تمام سعی و تلاش و خلاقیت خود را بکار می بندید، فضایِ کاریِ دلپذیر، شیک و چشم نوازی را بوجود خواهید آورد، که علاوه بر ایجاد محیط کاری مناسب و ایده آل برای خود و همکاران، سبب تحسین دیگران نیز خواهید شد.

تکمیل دکوراسیون اتاق کار

برای اینکه پرده های مناسب و زیبایی را برای اتاق کار خود انتخاب کنید و هماهنگی و همخوانی لازم را بین اجزاء دکوراسیون و پرده ها بوجود آورید، بهتر است قبل از هر کاری ابتدا دکوراسیون اتاق خود را تکمیل نموده و همه وسایل دیگر را انتخاب و خریداری کنید و سپس برای انتخاب پرد ه ی مناسب اداری اقدام کنید.

خرید میز و صندلی ها و مبلمان اتاق کار و سایر ابزار ریز و درشتی که در این محیط و هنگام کار به آن نیاز دارید و حتی رنگ دیوارها و یا کاغذ دیواری ها و بخصوص مبلمان اتاق ، می تواند در گزینش پرده ای که می خواهید انتخاب و خریداری کنید، بسیار مهم باشند.

پرده ی مناسب اداری و فاکتورهای انتخاب آن - پرده راد

رنگ و طرح وسایل اتاق

برای اینکه پرده های خوب و مناسبی را برگزینید باید با توجه به اشکال و رنگ هایی که در دکوراسیون وجود دارند و هارمونی که بین آن ها و طرح و رنگ پرده ها ایجاد می کنید، فضایی جذاب و لذتبخشی را در محیط کاری خود بوجود آورید.

ست کردن و ایجاد هماهنگی بین وسایلی که در دکوراسیون وجود دارند و پرده هایی که بر روی پنجره ها می آویزید، یکی از فاکتورهای مهم در بوجود آوردن فضایی عالی و ایده آل جهت کار و آماده کردن یک محیط پویا و فعال اداری و کاری است.

پرده ی مناسب اداری و فاکتورهای انتخاب آن - پرده راد

متراژ اتاق و پنجره ها

در این انتخاب باید به متراژ و اندازه ی اتاق کار و کوچکی و بزرگی آن و همچنین بلندی و یا کوتاهی سقف هم دقت داشته باشید و حتی کوچکی و بزرگی پنجره ها هم در این انتخاب مهم خواهند بود و باید متناسب با نوع پنجره ها پرده ی مناسب اداری و شکیلی را برای زیباتر و با شکوه تر نشان دادن فضای کار خود، خریداری کنید.

این نکته ی مهم را در نظر داشته باشید که پرده ها می توانند کاری کنند که فضای کاری شما بزرگتر و یا کوچکتر از آنچه که هستند به نظر آید، پس اگر فضای اتاق کار شما کوچک است، بهتر است تا از پرده هایی که دارای طرح های افقی هستند، برای پنجره های محیط کار استفاده کنید.

اگر هم فضای کاری بزرگی را در اختیار دارید، می توانید از پرده هایی که دارای طرح های عمودی هستند و یا کلاً عمودی شکل اند، استفاده کنید، به عنوان مثال اگر پنجره هایی با متراژهای زیاد و بزرگ دارید، می توانید از انواع پرده های شید رول، به زیبایی تمام برای پوشاندن پنجره ها کمک بگیرید.

پرده ی مناسب اداری و فاکتورهای انتخاب آن - پرده راد

میزان روشنایی اتاق کار

چگونگی و مقدار تابش نور خورشید و میزان روشنایی و نوری که در اتاق وجود دارد، بخصوص در محیط های کاری می تواند یکی از فاکتورهای بسیار مهم برای انتخاب پرده باشد.

اگر اتاق کار شما در طول روز از نور زیادی بهره مند است، می توانید از پرده هایی با رنگ های تیره تر و کاملاً پوشیده برای پوشش پنجره های آن استفاده کنید، تا بتوانید به کمک آن ها نور زیادی و اضافی را فیلتر کرده و نور مناسبی را در اتاق ایجاد کنید.

اما اگر اتاق و یا محیط کاری شما دارای نور کافی نیست، باید از پرده های حریر و توری با رنگ های روشن به عنوان پرده ی مناسب اداری استفاده کنید و یا اینکه اگر تمایل به انتخاب پرده های مدرن دارید و یا دکوراسیون را به سبک مدرن چینش کرده اید، می توانید پرده های توری زبرا را که یکی از بهترین گزینه ها برای پرده های اداری است، برای نصب بر روی پنجره های اتاق کار خود استفاده کنید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *