پرده ی هتلی و نکاتی در مورد گزینش صحیح آن - پرده راد

پرده ی هتلی و نکاتی در مورد گزینش صحیح آن

پرده ی هتلی همان پرده هایی هستند که در بیشتر مهمان پذیرها و هتل ها نصب شده و برای پوشش و زیبایی پنجره ها و دیوارها، از آن ها استفاده می شود، اما این پرده ها باید دارای خصوصیات خاصی باشند و دقت و توجه بیشتری در انتخاب آن ها صورت گیرد.

نصب این پرده هاعلاوه بر پوشش، با زیبایی و جذابیت خود، سبب می گردد تا مسافران هتل به لحاظ بصری هم جلب شده و در افزایش و جذب مشتریان هم مؤثر خواهند بود، اگر تمایل دارید تا مطالب بیشتری را در این زمینه بیاموزید، با ما همراه باشید.

نکات کلیدی در باره انتخاب درست پرده ی هتلی

لازم دیدیم که در این قسمت چند نکته مهم را در رابطه با انتخاب درست پرده برای هتل ها به شما یادآوری می کنیم:

 

پرده ی هتلی و نکاتی در مورد گزینش صحیح آن - پرده راد

هماهنگی رنگ و طرح پرده با دکوراسیون اتاق

در پست های قبلی هم در باره هماهنگی رنگ پرده با دکوراسیون داخلی اتاق بخصوص ست شدن پرده ها با مبلمان، توضیحاتی را دادیم که این مورد در باره ی هتل ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا که شما باید با ایجاد فضاهای شیک و جذاب و همچنین آرامش بخش، با ایجاد هارمونی بین اجزاء دکوراسیون و انتخاب پرده های مناسب، حس خوب و دلپذیری را در مسافر ایجاد کرده و به عنوان یکی از نکات کلیدی مشتری مداری و جذب افراد بیشتر و حفظ و نگهداری مشتریان قبلی، این نکته را لحاظ کنید.

تناسب جنس و رنگ پرده، بخصوص با توجه به رویه ی مبلمان اتاق و همچنین هماهنگی با دیگر وسایل و دکوراسیون اتاق ضروریست، بطوری که ظاهری شیک و متناسب برای اتاق بوجود آورد.

مدل پنجره ها و رنگ دیوارها

در نظر گرفتن نوع و مدل پنجره ها و دیوارهایی که پرده بر روی آن نصب خواهد شد و همچنین دقت در رنگ دیوارها و پیش زمینه آن، در انتخاب نوع و رنگ پرده ی هتلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

اندازه بودن پرده ها به نسبت پنجره ها و در نظر گرفتن فضای اتاق به لحاظ اندازه و هماهنگی آن با پرده، از نکات بسیار مهم است.

 

پرده ی هتلی و نکاتی در مورد گزینش صحیح آن - پرده راد

جنس و کیفیت پرده ها

می دانید که یکی از نکات جلب و جذب مشتری، پاکیزگی و نظافت تمامی وسایل و مخصوصاً پرده های هتل است که همواره در مرکز دید و کانون توجه است، از این رو این پرده ها باید بیشتر شستشو شوند تا همیشه تمیز، پاکیزه و زیبا به نظر آیند، پس حتماً باید از پرده های با کیفیت و با جنس خوب خریداری کنید که حتی با وجود شستشوی زیاد، از دوام و عمر بیشتری برخوردار باشند و نیازمند به رسیدگی و نگهداری کمتری هم باشند.

استفاده از رنگ های خنثی برای پرده

اگر سالن و یا اتاق های هتل از انواع دکوری ها، تابلوها، مبل ها و دیگر اثاثیه با رنگ های متفاوت پر شده اند، بهتر است برای هارمونی و زیبایی بیشتر از رنگ های خنثی برای پرده استفاده کنید تا اتاق و وسایل آن شلوغ و ناهماهنگ به نظر نیایند، در اینگونه موارد انتخاب رنگ های خنثی به جذابیت محیط، کمک بیشتری خواهند کرد.

 

پرده ی هتلی و نکاتی در مورد گزینش صحیح آن - پرده راد

استفاده از پارچه های توری و حریر در پرده ی هتلی

اگر هتل شما در زاویه ای قرار گرفته است که تابش نور خورشید در آن شدید و مستقیم نیست و در ساعات بیشتری از روز فقط روشنایی میهمان اتاق های شماست، بهتر است که از پرده های توری و یا حریر با کیفیت استفاده کنید، حتی می توانید برای راحتی و نیاز مسافران، پرده های دیگری را هم بر روی پرده های توری نصب کنید تا برای کم کردن روشنایی، از پرده های ضخیم تر با رنگ های تیره تر استفاده کنند.

اتاق مدیریت هتل و ویژگی آن

یکی از مهمترین اتاق ها و فضاها در هتل، اتاق مربوط به مدیریت هتل است که باید توجه ویژه ای به آن مبذول شود، این اتاق ضمن اینکه باید از بهترین و مناسب ترین اتاق های هتل انتخاب شود، باید در آن از دکوراسیون و مبلمان و پرده های بسیار شیک و بی نظیر، نه به سبب گران قیمت بودن آن، بلکه بخاطر طراحی و هماهنگ بودن وسایل و دکوراسیون و هارمونی رنگ ها و چیدمان مناسب وسایل اتاق، استفاده شود و نکته کلیدی در آن انتخاب به جا و متناسب پرده ی هتلی است که در این مورد از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

پرده هایی که در اتاق مدیریت  هتل استفاده می کنید باید مجلل، زیبا و شیک باشند، که خود نشانه و معرف یک هتل باشکوه، تمیز و استاندارد است و با دیدن آن تصوری از یک هتل و میهمان پذیر تمیز و دلخواه در ذهن ایجاد خواهد شد و در اصطلاح مشتی نمونه خروار است.

 

 

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *