بهترین پرده اداری

پُرمصرف ترین پرده های اداری را چگونه تهیه کنیم؟

مقدمه:

برای تهیه پُرمصرف ترین پرده های اداری هم می توانید به فروشگاه و یا سایت ما در پرده ی راد مراجعه کرده و یکی از بهترین، شیک ترین و کاربردی ترین پرده ها را با کیفیت بالا خریداری کرده و از دیدن هر روزه آن لذت ببرید.

اما اینکه این پرده های پُر طرفدار شامل چه نوع پرده هایی خواهند بود، مطلبی است که در این پست به آن پرداخته و شما را بطور مختصر با مزایای اینگونه از پرده ها آشنا خواهیم کرد.

همراهی شما عزیزان در سایت پرده راد همواره باعث خرسندی و خشنودی ما خواهد بود.

معرفی پُرمصرف ترین پرده های اداری

بطور کلی پرده ها مهمترین بخش برای تکمیل و جذابیت  دکوراسیون داخلی هستند و در فضاهای اداری هم به دلیل رسمی بودن و غیر منعطف بودن محیط، باید دکوراسیون آن را با همین ویژگی در نظر گرفته و نوع و چیدمان اتاق را با توجه به آن انجام دهید و بالطبع پرده ها هم از این قاعده مستثنی نخواهند بود و باید پرده هایی با همین شرایط را برگزینید.

اما پُر مصرف ترین انواع پرده هایی که در اینگونه فضاها بکار گرفته می شوند شامل:

راهنمای خرید پرده اداری

پرده های کرکره ای

پرده های کرکره ای یکی از پُر استفاده ترین و کاربردی ترین پرده هایی است که در فضاهای اداری، تجاری و خدماتی بکار گرفته می شود و این به دلیل ویژگی ها و مزایای بیشماری است که این مدل از پرده ها دارند و بطور کلی هنگامی که صحبت از پرده اداری به میان می آید، همگان آن را مترادف با پرده های کرکره ای می دانند.

این پرده ها می توانند از جنس های متفاوتی نظیر آلومینیوم، چوب و یا وینیل باشند که بصورت پنل های( تیغه های )افقی و با کمک یک ریسمان بر روی یکدیگر و بصورت موازی قرار گرفته اند و شما می توانید بوسیله طنابی که در کنار پرده قرار دارد، پرده را باز و یا بسته کرده و یا اینکه پنل های آن را به هر اندازه که بخواهید جهت تابش نور مناسب، تنظیم کنید.

مهمترین مزیت پرده های کرکره ای که یکی از پُرمصرف ترین پرده های اداری برای نصب در ادارات بشمار می روند، همین تنظیم و تابش نور مناسبی است که به راحتی توسط یک طناب ایجاد شده و می تواند سبب آرامش روحی و روانی شده و بدین گونه با ایجاد آسایش و آرامش بیشتر برای افراد، راندمان کاری را هم افزایش دهد.

از جمله مزایای دیگر این پرده می توان به با دوام بودن و طول عمر بالای این پرده ها، بخصوص کرکره های آلومینیومی اشاره کرد و همچنین مزایایی مانند، سهولت در نصب، نظافت راحت و آسان، قیمت مناسب نسبت به سایر پرده ها، تنوع در رنگ، ظاهری شیک و مدرن قابلیت موتورایز کردن آن و دیگر مزایای آن اشاره کرد.

این پرده ها بخصوص برای پنجره های عریض و وسیع می توانند یکی از بهترین گزینه ها باشند و ظاهری بسیار زیبا و جذاب را برای آن ها ایجاد کنند، اما اگر برای این پنجره ها بجای استفاده از یک پرده سراسری بزرگ، از دو و یا چند پرده با متراژهای کمتر استفاده کنید، علاوه بر نمای بهتر پرده، کار کردن با آن ها جهت بالا و پایین بردن پرده و یا تنظیم نور، بسیار راحت تر هم خواهد بود.

راهنمای خرید بهترین پرده اداری

پرده کرکره ای چوبی

اگر می خواهید فضای اتاق کار خود را لاکچری و شیک تر نشان دهید، بهتر است تا از کرکره های چوبی که یکی از پُرمصرف ترین پرده های اداری هم محسوب می شوند، برای پوشش درب و پنجره ها استفاده کنید، که فضای مناسب تر و مدرن تری را ایجاد خواهند کرد، البته در نگهداری و نظافت کرکره های چوبی نسبت به پرده های آلومینیومی باید توجه و دقت بیشتری داشته باشید، تا همواره مانند روز اول سالم و شیک باقی بمانند.

برای خرید انواع کرکره های آلومینیومی و یا چوبی می توانید با مراجعه به فروشگاه و یا سایت پرده راد، یکی از مدل ها و رنگ هایی را که مورد سلیقه شماست و آن را می پسندید، انتخاب کرده و خریداری کنید و به موقع آن ها را تحویل بگیرید.

راهنمای خرید پرده اداری

پرده های کرکره ای عمودی یا لوردراپه

به واقع می توان گفت، یکی از جذاب ترین و شیک ترین پرده هایی که می توانید در فضاها و اتاق های اداری از آن استفاده کنید، پرده های لوردراپه با سبکی مدرن و جدید هستند که نما و جلوه ی اتاق کار شما را صد چندان خواهند کرد، به شرطی که پرده را از رنگ های متناسب با دکوراسیون و نوع چیدمان اتاق خود انتخاب کنید.

پرده های کرکره ای عمودی یا همان لوردراپه از تعداد زیادی پنل های( تیغه های ) عمودی تشکیل شده اند که می توان عرضی بین 9 تا 13 سانت را برای پنل های آن در نظر گرفته و پرده را از طرح ها و رنگ های مختلف انتخاب کرد، زیرا که این نوع پرده ها از تنوع رنگی و طراحی بالایی هم برخوردار هستند.

این پرده ها که یکی از پُرمصرف ترین پرده های اداری محسوب می شوند، نسبت به پرده های دیگر از قیمت نسبتاً مناسب تری برخوردارند، که در صورت استفاده درست از آن ها می توانید تا سالیان سال به شکل روز اول از آن ها استفاده کنید، بدین ترتیب این پرده ها از طول عمر و ماندگاری بالایی برخوردار خواهند بود، که این ویژگی برای فضاهای اداری می تواند یکی از ویژگی های قابل توجه در هنگام انتخاب باشد.

پرده های لوردراپه هم از ویژگی ها و مزایای زیادی مانند ایجاد فضایی زیبا و جذاب و در عین حال رسمی، تنظیم مناسب نور، نصب آسان و راحت، ماندگاری بالا، تنوع طرح و رنگ، قابلیت شستشوی آسان و… برخوردار هستند.

انواع متنوع و با کیفیت این پرده را هم می توانید از فروشگاه و یا از طریق سایت پرده راد به راحتی انتخاب و خریداری کرده و با نصب آن در دفاتر و یا اتاق کار خود، از سادگی و زیبایی بی نظیر آن استفاده کنید و از خدمات ما هم در این زمینه بهره مند شوید.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *