چگونه پرده های اداری جذاب تر و زیباتری داشته باشیم؟ - پرده راد

چگونه پرده های اداری جذاب تر و زیباتری داشته باشیم؟

مقدمه:

برای اینکه پرده های اداری جذاب تر و شیک تری داشته باشیم و بتوانیم آن را به بهترین و مناسب ترین شکلی نشان دهیم، لازم است تا علاوه بر انتخاب درست و متناسب با مکان، روش هایی را برای دیزاین بهتر پرده ها در نظر بگیریم.

استفاده از ایده های مناسب و به جا در این زمینه و همچنین در نظر گرفتن دکوراسیون متناسب با پرده ها، می تواند یکی از راه های کلیدی برای این منظور باشد.

در پست قبلی در باره برخی از این شیوه ها صحبت کردیم، در ادامه و در این پست هم روش های دیگری را برای زیباترسازی پرده ها و فضای کار خواهیم گفت، پس همچنان با ما بمانید.

پرده های اداری جذاب تر با این ایده ها

انواع مختلفی از پرده های اداری در طرح ها، مدل ها و رنگ های بسیار گوناگون وجود دارند، که برای فضاهای اداری مناسبند و باید در اینگونه محیط ها مورد استفاده قرار  گیرند.

اولین و مهمترین نکته این است که این پرده ها باید از کیفیت بالایی برخوردار باشند تا نیاز نباشد زود به زود آن ها را تعویض کرده و پرده های دیگری را جایگزین کنید.

اما برای اینکه بتوانید پرده های شیک تر، مدرن تر و جذاب تری داشته باشید، ایده هایی را برایتان خواهیم گفت که بتوانید از این طریق محیطی مناسب تر را با کمک پرده های اداری، برای خود و همکاران تان فراهم کنید.

چگونه پرده های اداری جذاب تر و زیباتری داشته باشیم؟ - پرده راد

طرح های تکرار شونده

به تناسب، برخی مواقع لازم است تا پرده هایی را برگزینید که رنگ ها و طرح های تکرار شونده و الگوهای تکراری و یا متقارنِ با فضا داشته باشند.

مثلاً رنگ و یا طرحی را برای پارچه پرده برگزینید که مثل آن بر روی فرش، پارکت، تابلو، مبلمان و… و یا حتی وسایل تزئینی کوچک موجود باشد و با توجه به آن هماهنگی لازم را در فضا ایجاد کنید، تا بدین طریق پرده های اداری جذاب تر با محیط زیباتری را تجربه کنید.

پرده ها نمایانگر و چشم انداز کار

در انتخاب پرده باید به کسب و کار خود دقت داشته باشید و طراحی پرده می تواند در بسیاری از مواقع نمایانگر و چشم انداز کار شما باشد و نحوه و مأموریت کاری شما را عنوان کند.

این کار را می توانید توسط چاپ بر روی انواع پرده هایی که این فاکتور را دارا هستند، انجام دهید و بر روی آن حرفه و شغل خود را، بخصوص اگر جدید و تازه باشد، بخوبی معرفی و تبلیغ کنید.

چگونه پرده های اداری جذاب تر و زیباتری داشته باشیم؟ - پرده راد

حس سنتی ایجاد کنید

متناسب با دکوراسیون و فضایی که دارید می توانید ، حس نوستالژی و سنتی برای فضای خود ایجاد کنید و به عنوان مثال انتخاب کرکره های چوبی با رنگ تیره که به فضا عمق می بخشند، می توانند برای این منظور یکی از بهترین و مناسب ترین گزینه ها باشند.

کلاً انتخاب پرده هایی از جنس و یا حتی طرح چوب می تواند فضای رسمی تری را ایجاد کند، که به سادگی با رنگ میزها و صندلی ها و اکسسوری های چوبی هماهنگ خواهد شد و احساس زیبایی را بوجود خواهد آورد.

 استفاده از تکنیک های جدید

استفاده از تکنیک های مدرن هم می توانند ایده های جدید و مناسبی را بوجود آورده و پرده های اداری جذاب تری را با کاربردهای متفاوت ایجاد کنند، که به عنوان مثال یکی از این موارد پرده های خورشیدی هستند.

استفاده از پرده های خورشیدی می توانند علاوه بر کاهش مصرف انرژی و ایجاد فضایی راحت، در کنترل دما نیز به ما کمک کنند و بدین لحاظ ایده ای جذاب و پُرکاربرد خواهند بود.

چگونه پرده های اداری جذاب تر و زیباتری داشته باشیم؟ - پرده راد

رنگ آمیزی و طراحی پنجره ها

یکی از طرح های شیک، ساده و کم هزینه برای زیبا کردن دفاتر کاری و فضاهای اداری، رنگ آمیزی و طراحی پنجره ها و یا استفاده از برچسب های مناسب و هماهنگ با پرده هایی است که می تواند دکوراسیون جذابی را ایجاد کند.

بویژه این زیبایی وقتی افزایش می یابد که برای افزایش نور و استفاده از روشنایی روز بخواهید پرده ها را کنار بزنید، در این صورت نمای پرده ها و پنجره بسیار دیدنی، شیک و جذاب خواهد بود.

البته لازم نیست که کل پنجره را با این طرح بپوشانید و بهتر است تا برای این منظور پنجره ها را تا نیمه و یا با توجه به در نظر گرفتن اندازه ی پنجره، یک سوم آن را به این طراحی و رنگ آمیزی اختصاص دهید.

استفاده از رنگ های خنثی

در نهایت به شما توصیه می کنیم که اگر اتاق و یا محیط اداری شما با هیچکدام از پیشنهادهایی که ارائه شد سازگاری ندارد و کماکان برای رنگ و طرح پرده ها به نتیجه نرسیده اید، از طرح های ساده با رنگ های خنثی، برای ایجاد پرده های اداری جذاب تر کمک بگیرید.

رنگ های سفید، کرم، خاکستری، قهوه ای روشن و برخی دیگر از رنگ ها، می توانند با همه محیط ها و در همه دکوراسیون ها استفاده شده و با فضاسازگاری خوبی ایجاد کنند و در نهایت نظر شما را هم جلب نمایند.

وبــلاگــ

اشتراک گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *